Wikia

1 April
1 April
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 19a
Releasedatum: 1 april 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Kleintje
Volgende: De spatel van Neptunus
Lijst van afleveringen

1 April (Engels: Fools in April) is de achtendertigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 1 april 2000 in het Engels. De aflevering code is 19a.

InhoudEdit

Spongebob wordt wakker en hij beseft dat het 1 april is. Spongebob begint met Gerrit in de maling nemen dat hij vandaag geen slakkenvoer krijgt. Dan neemt hij zichzelf in de maling door zoveel mogelijk glazen limonade op te drinken en hij gaat daarna richting zijn werk. Octo kijkt op de kalender en ziet dat het 1 april is, Spongebobs favoriete feestdag. Hij verwacht dat er, vanuit hem gezien, een heel slechte dag aan komt. Octo meldt zich ziek aan de telefoon, waarop meneer Krabs zegt dat er een kunsthandelaar is in zijn kantoor. Octo komt snel naar De Krokante Krab om de kunsthandelaar te spreken, maar het was een 1 aprilgrap van meneer Krabs en Spongebob. De volgende grap van Spongebob is het verstoppen van klanten achter Octo, maar dat heeft Octo door. Als hij terug gaat naar huis, gaat hij naar Patrick, om een grap met hem uit te halen. De grap van Patrick luidt dat Spongebob geïnteresseerd is, in plaats van gedeprimeerd.

Around Wikia's network

Random Wiki