Wikia

AVATAR de laatste bubbelmeester ook wel bekent als Avatar: De Legende Van SpongeBob, is een
Spongebob avatarlogo.jpg

Dit is het logo van de serie

Spongebob parody van de nickelodeon serie Avatar. de serie is voor het eerst gezien op nick.com in 2006. in het Engels heet de serie: (De last bubbelbender) vertaling: (De laatste bubbelbuiger) is uit eindelijk Avatar: De Laatste Bubbelmeester geworden. De elemeten zijn: Kwalsturing (Water) Zeewiersturing (Aarde) Baksturing (Vuur) Bubbelsturing (Lucht).

IntroEdit

Kwalsturing,Zeewiersturing,Bakturing,Bubbelsturing.

M'n 'grootmoeder vertelde me altijd verhalen over vroeger. Een tijd van vrede toen de Avatar de Kwalstammen, het Zeewierrijk, de Baknatie en de Bubbelnomaden in evenwicht hield. Maar dat veranderde toen de Baknatie aanviel.

Alleen de Avatar was de meester over alle vier de elementen, alleen hij kon de Bakmeester stoppen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij. Honderd jaar is voorbij gegaan en de Baknatie heeft de oorlog bijna gewonnen. Twee jaar geleden reisden m'n vader en de mannen van mijn stam naar het Zeewierrijk om te vechten tegen de Baknatie. Zodat m'n broer en ik onze stam moesten leiden. Sommige geloven dat de Avatar nooit herboren is bij de Bubbelnomaden zodat de cirkel verbroken is, maar ik heb de hoop nooit opgegeven. 'Ik blijf geloven dat op een dag, de Avatar zal terug keren en de wereld zal redden.'

PersonagesEdit

  • SpongeBob Aang                                             
    Spongebob Aang.jpg

    Dit is Spongebob als Aang

  • Patrick Soka 
  • Sandy Katara
  • Mevrouw Puff Toph 
  • Meneer krabs Irho
  • Octo Zuko
  • Gerrit Appa
  • Plankton Momo
  • Karin Zuki

Around Wikia's network

Random Wiki