Wikia

Aangetrouwde vijand
Aangetrouwde vijand.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 4
Nummer: 67b
Releasedatum: 14 oktober 2005
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Meerminman en Mosseljongen VI
Volgende: Patrick betweter
Lijst van afleveringen

Aangetrouwde vijand (Engels: Enemy In-Law) is de dertiende aflevering van seizoen 4. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 14 oktober 2005. De aflevering code is 67b. 

InhoudEdit

Plankton stampt in zijn reuzerobot rond door de stad en pakt willekeurig inwoners op. Hij laat hen vallen in de Maatemmer, dit was weer eens een plan om klanten te krijgen. Hij verplicht de klanten om iets te bestellen. Eén van de klanten wordt boos, omdat hij hen naar de Maatemmer heeft ontvoerd om fastfood te eten. Karen is er eigenlijk wel mee eens. Ze krijgen ruzie over het gelijk hebben of ongelijk hebben van Plankton. Plankton stemt er maar mee in dat hij ongelijk heeft en gaat weg. In de Krokante Krab gaan de zaken wel goed. De moeder van meneer Krabs, Betsy Krabs, komt langs in de Krokante Krab en meneer Krabs stopt zijn geld snel weg. Plankton kijkt door zijn verrekijker en ziet Betsy en vindt haar mooi. Karen wordt boos wanneer ze dat verneemt. Karen wordt boos wanneer Plankton zegt dat ze maar een computer is. Plankton zoekt de uitknop en drukt er dan op. Planktons reuzerobot haalt Betsy op vanuit haar anker. Hij schiet Ik hou van jou in de grond met zijn laser, maar Betsy wordt bang van hem. Hij maakt van een rots een beeld van Betsy. Om te bellen moet hij op de toetsen springen, wat vermoeiend is. Hij heeft haar een hoed gegeven en Betsy vraagt hoe hij dat kon weten. Hij heeft haar met een paar schermen bespied, maar daar zegt hij niets over. De afspraak is in de Krokante Krab. Betsy komt aanzetten met haar nieuwe hoed, maar meneer Krabs had ook al een (oude) hoed. Deze heeft hij van een lijk gepakt, maar dat zegt hij natuurlijk niet. Octo krijgt de hoed en een schop om de hoed te begraven. Ze vertelt dat ze de hoed van haar nieuwe vriend heeft. Spongebob maakt voor de afspraak overuren, waar hij heel blij mee is. Plankton komt vermomd als roos binnen en krijgt een kleine tafel om aan te kunnen zitten. Betsy komt aanschuiven en Plankton komt onder de roos vanddan en ze beginnen te praten. Hij vertelt dat hij eigenaar van de Maatemmer is, maar dat heeft ze nog nooit van gehoord. Meneer Krabs is verbaasd en boos dat zijn moeder en vijand een afspraak hebben. De volgende dag komt meneer Krabs naar de Maatemmer vanwege de afspraak in de Krokante Krab. Plankton wil uitleggen dat het echt alleen liefde is, maar dat gelooft meneer Krabs niet. Meneer Krabs denkt dat het alleen maar om het recept gaat, omdat het het Krabs' familierecept is. Hij heeft een plan om familie te worden en zo het recept in handen te krijgen. Weer in de Krokante Krab mag hij van Betsy niet meer met haar zaken bemoeien. Plankton komt langs om een huwelijksaanzoek te doen. Plankton zegt dat meneer Krabs hem niet meer kan tegenhouden en dat hij zijn stiefzoon wordt. Hij wordt boos omdat zij het niet aanneemt, er niet klaar voor is. Betsy komt er achter dat het allemaal om het recept ging en wordt nu boos. Ze gooit hem terug naar de Maatemmer en belandt op de aanknop. Hij komt nu dus weer samen met Karen in de Maatemmer te wonen. 

Around Wikia's network

Random Wiki