Wikia

Administrators Iscool Onactief -Winston-Actief Lord Awesomeness Actief Ovenmes Onactief 

De administrators, ook wel admins genoemd, helpen de wiki. Het zijn de gene die alles bijhouden, verbeteren wat fout is opgeschreven, enzovoort. Administrator mogelijkheden Mogelijkheden Administrator:  Pagina's verwijderen en terugzetten.  Pagina's beveiligen zodat deze niet bewerkt en hernoemd kunnen worden door gebruikers zonder admin rechten, of anonieme gebruikers.  IP adressen of gebruikersnamen blokkeren.  Toegang tot het AdminDashboard dat vele mogelijkheden heeft.  De skin, interface en systeem berichten veranderen.  Beveiligde pagina's bewerken of hernoemen.  Bewerkingen met 1 klik ongedaan maken. Extra mogelijkheden Hoofd-Administrator:  Gebruikers tot Administrator of Hoofd-Administrator maken.

Soliciteren voor administrator

Als je admin wil worden moet je aan de volgende eisen voldoen:  Ouder dan acht jaar zijn.  Goed overweg kunnen gaan met Wikia.  Vriendelijk zijn en tegen stres kunnen.  ABN (Algemeen beschaafd Nederlands) spreken. Als je dat allemaal hebt kun je soliciteren op overleg van een administrator.