Wikia

Arrgh!
Arrgh!.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 17a
Releasedatum: 15 maart 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Het Papier
Volgende: Wachten op de bus
Lijst van afleveringen

Arrgh! is de vierendertigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 15 maart 2000 in het Engels. De aflevering code is 17a.

InhoudEdit

In De Krokante Krab is het een lange dag zonder klanten. Meneer Krabs hoort Spongebob praten over geld en rijk zijn en wil dat geld hebben. Het blijkt dat Spongebob en Patrick spelen het Vliegende Hollander Bordspel, gebaseerd op een echte schatkaart. Meneer Krabs komt er bij zitten en wint het spel. Hij raakt verslaafd en hij wint 17 keer op rij. Ze spelen tot middernacht, wanneer Spongebob te moe is om door te gaan met spelen. Meneer Krabs wil door gaan, maar Spongebob gaat naar huis om te slapen. De volgende morgen als hij wakker is geworden, ziet hij Meneer Krabs met een piratenschip voor zijn deur. Meneer Krabs zegt dat ze echte piraten kunnen worden en ze gaan naar de echte schat zoeken. Maar Spongebob en Patrick weten niet hoe het is om een piraat te zijn en ze bakken er niet veel van. Ze gaan te voet verder naar de schat, die ze kunnen vinden door de route van de schatkaart te volgen. Ze moeten 10.000 oostwaarts en hij vraagt welke kant dat op is. Patrick verstaat woost, wat hij op vat als west en ze lopen 10.000 stappen westwaarts. Nadat ze beseffen de verkeerde kant op zijn gegaan, lopen ze 20.000 stappen oostwaarts. Ze zijn totaal uitgeput als ze die stappen hebben gelopen en ze slaan hun kamp op. Spongebob en Patrick vinden het bordspel interessant en ze zoeken naar het kruisje X. Ze vinden het kruisje X en ze beginnen te graven. Ze vinden de schat, waarna de Vliegende Hollander verschijnt. Hij vraagt wie de schat heeft opgegraven en het schatgraaf-trio vecht er om. Meneer Krabs eist de schat op omdat hij hun kapitein is. De Vliegende Hollander pakt de schat af, maar Spongebob en Patrick krijgen beiden één munt. Meneer Krabs krijgt een plastic namaakschat, waar hij niet heel erg blij mee is, maar de Vliegende Hollander zegt dat het is gebaseerd op de echte schat.h!]]

Around Wikia's network

Random Wiki