Wikia

Bellenkraam
Bellenkraam
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 2a
Releasedatum: 17 juli 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Bij Sandy op de thee
Volgende: De gescheurde broek
Lijst van afleveringen

Bellenkraam (Engels: Bubble Stand) is de vierde aflevering van seizoen 1. De aflevering is op 17 juli 1999 in het Engels gelanceerd. De aflevering code is 2a.

PersonagesEdit

SpongeBob SquarePants

Patrick Ster

Octo Tentakel

InhoudEdit

Spongebob loopt naar buiten om te genieten van de vredigheid in de wijk. Plotseling, begint hij lawaaiig een bellenkraam te bouwen, tot de ergernis van Octo. Voor 25 cent mag je één keer bellenblazen. Patrick komt onder zijn steen vandaan en loopt naar de kraam toe. Hij probeert een bel te blazen, maar het mislukt. Spongebob biedt hem aan om les te geven voor 25 cent extra. Spongebob laat de techniek zien, Patrick probeert de techniek uit en het lukt hem om een bel te blazen. Patrick noemt de olifantachtige bel: giraffe. De olifantachtige bel vliegt door Octo's raam en knapt in zijn huis. Octo vindt dit niet kunnen en hij loopt naar de bellenkraam toe om dit aan Spongebob en Patrick te vertellen. Spongebob blaast een bel en Octo zegt dat hij dat beter kan. Dat blijkt niet zo te zijn en Spongebob wil het hem wel demonstreren. Stiekem gebruikt Octo de volgende bel met Spongebobs techniek, maar hij ontkent dat. Er ontstaat een reusachtige bel en Spongebob zegt dat Octo moet oppassen waar de bel naartoe vliegt, want hij kan knappen.

GallerijEdit

De gallerij:

Bellenkraam/gallerij

Trivia/GoofsEdit

  • Spongebob verkoopt bellenblaaspotjes en geeft les voor 25 cent

Around Wikia's network

Random Wiki