Wikia

Beste huisdier van het jaar
79ste dier-tastische huisdierenverkiesing
Algemene Informatie
Nummer: 63
Releasedatum: 8 juni 2010
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Beste huisdier van het jaar is een korte  aflevering die gaat over de 79ste jaarlijkste dier-tastische huisdierenverkiesing. de aflevering is gelanceer op 8 juni 2010.

InhoudEdit

79ste jaarlijkste dier-tastische huisdierenverkiesing de genomineerde zijn: Gerrit de slak ,Craig, Naga,spike, Sparky. dan zien we gerrit met een balletje spelen die hij lek bijt en op een doos neer zet en de bal natekenend op zijn gezicht. Gerrit de Slak staat groot in beeld darna speeld hij in een biljartballenbak. spongebob doet het klepje open en dicht bij Gerrit. de jorie vindt het maar niks. dan stat er heel groot in beeld Craig de slang.  je ziet hem als graaf en als meisje en als een man met borsthaar en niet te vergeten als mexicaan. dan loopt korra op de trein en zen we Naga in beeld staan.  Naga over de bergen nnaga in hulp naga in oorlog en naga om opteschepen met eem groote brul zien we.  Dan staat er Spake in beeld en zien we spike een blaadje eten en hij staad ook nog in elk rodel blad. dan zien we Sparky in beeld staan en zien hem uit het vliegtuig springen en kauwgum eten en kruiwoordpuzzels en met een motor daar de huis kamer rijden.  dan word de winaar bekent gemaakt van de 79ste jaarlijkste diet-tastische huisdierenverkiesing: en dat iss...... Gerrit de slak!! dan zien we Gerrit op het einde met de beker in ziijn hand. 

Around Wikia's network

Random Wiki