Wikia

Bij Sandy op de thee
Bij Sandy op de thee.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 1c
Releasedatum: 1 mei 1999 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De Rifzuiger
Volgende: Bellenkraam
Lijst van afleveringen

Bij Sandy op de thee (Engels: Tea at the Treedome) is de derde aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 1 mei 1999 in het Engels. De aflevering code is 1c.

PersonagesEdit

SpongeBob SquarePants

Patrick Ster

Sandy Wang

De Oester

InhoudEdit

Spongebob vist kwallen in de Kwallenvisvelden. Plotseling ziet hij een jonge meid vechten met een grote schelp. Hij kijkt in zijn gids en hij ziet dat het een eekhoorn is. Spongebob denkt dat ze in de problemen zit, hij worstelt mee tegen de schelp en de eekhoorn probeert te vluchten. De eekhoorn redt Spongebob door de schelp weg te slaan uit hun omgeving. Spongebob stelt zichzelf voor en de eekhoorn vertelt dat ze Sandy heet. Spongebob vraagt waarom ze een helm draagt en ze vertelt dat het een luchthelm is. Spongebob weet niet wat lucht, maar dat vertelt hij niet. Hij zegt dat hij houdt van lucht. Sandy is verrast dat hij houdt van lucht en ze nodigt hem uit naar voor een etentje in haar koepel, waar ze met hem Texaanse thee drinken en koekjes wil eten. Spongebob rent daarna snel naar Patrick toe om alles te vertellen wat hij bij Sandy heeft meegemaakt. Patrick vertelt hem dat het chique is om je pink om hoog te houden. Als Spongebob aankomt bij Sandy's koepel, ziet hij haar in een bikini, dus zonder luchtpak. Als Spongebob naar binnen gaat, merkt hij dat er weinig water aanwezig is. Hij is in paniek, omdat hij water nodig heeft. Sandy geeft hem een rondleiding door haar koepel. Sandy woont in de eik, midden in de koepel. Dan ziet hij een vogeldrinkbak en hij wil er meteen van drinken. Ondertussen kijkt Patrick vanaf buiten toe en hij beeldt uit Spongebob zijn pink omhoog moet doen. Hij probeert niet te drinken uit de vogeldrinkbak. Patrick denkt dat Spongebob verlegen is en hij komt naar binnen om te zeggen dat hij binnen moet blijven. Sandy komt er achter dat Spongebob en Patrick water willen hebben en ze geeft hen allebei een waterhelm. Spongebob en Patrick drinken hun thee op, met hun pinken omhoog.

GallerijEdit

De gallerij:

Bij Sandy op de thee/gallerij

Trivia/GoofsEdit

  • Dit is de eerste aflevering van Sandy

Around Wikia's network

Random Wiki