Wikia

Spongebob Squarepants - Bikini Broek's Koning's Lied (Oranje Wilhemmus) Muziek Video-100:49

Spongebob Squarepants - Bikini Broek's Koning's Lied (Oranje Wilhemmus) Muziek Video-1

Het Bikini broek Koning's lied
Bikini broek koningslied
Algemene Informatie
Releasedatum: 22 april 2013
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

In het palies van spongebob in bikini broek word er gezongen voor koning spongebob levende koning.

InhoudEdit

de gouden deuren met spongebob erop gaan open. dan zien we een hele groote gang met allemaal schildenrijen en vlagen dan zien we beaspons dan zien we een graaf van de koniglijke familie dan zien we helemaal achter aan een goud beeld van koning willem-Sponsander de nieuwe koning. hij staat op een krab burger heeft in de ene hand een schelp vast en in de anderen de gouden spatel van spons-oranje. dan valt de camera bijna uit de hand maar net niet. dan zien we het schilderij van rembrand. dan zoemen ze in op het schilderij met daarop: Het oranje konings festijn nickelodeon. dan zien we een groot goud zittend beeld van koning Willum-Sponsander met diamanten erop. dan valt er een vlag achter het beeld waarweer op staat: Het oranje konings festijn. dan is de band klaar. 

TektsEdit

Gezongen door SpongeBob SquarePants

Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderlands getrouwe Ehhu....blijf ik tot in den dood. Ehhhu.... van Oranje ben ik, vrij onverveerd, den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd.

Around Wikia's network

Random Wiki