Wikia

Broodje Karate
Broodje Karate
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 14b
Releasedatum: 31 december 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: SB-129
Volgende: Bedtijd
Lijst van afleveringen

Broodje Karate (Engels: Karate Choppers) is de negenentwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 31 december 1999 in het Engels. De aflevering code is 14b.

InhoudEdit

Spongebob en Sandy vechten tegen elkaar in een potje karate. Spongebob gaat voorzichtig naar zijn huis toe, totdat Sandy op hem afspringt. Ze vechten en ze hebben er lol in. Sandy vertelt hem dat ze hem gaat achtervolgen en met hem gaat vechten. De volgende ochtend in De Krokante Krab kijkt hij of Sandy ergens te bekennen is en hij werkt niet erg veel. Hij gooit een van de klanten op de grond, wat meneer Krabs niet goed vindt. Spongebob vertelt hem dat hij bezig is met karate. Hij moet stoppen met karate als hij niet ontslagen wil worden. Sandy valt hem aan en Spongebob legt uit wat er kan gebeuren. Meneer Krabs ziet dat Sandy Spongebob aanvalt, waardoor hij word ontslagen. Sandy legt het uit en Spongebob mag blijven werken in De Krokante Krab. Ze vergeten karate en gaan naar het park. Ze beginnen weer met karate als ze een sandwich doorsnijden. Meneer Krabs ziet dit en elke keer als ze een Krabburger doorhakken, verdient hij daar geld mee.

Around Wikia's network

Random Wiki