Wikia

Cultuurschok
Cultuurschok.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 10a
Releasedatum: 18 september 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Andersomdag
Volgende: Plezier
Lijst van afleveringen

Cultuurschok (Engels: Culture Shock) is de twintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 18 september 1999 in het Engels. De aflevering code is 10a.

InhoudEdit

Het is een langzame dag in De Krokante Krab totdat een klant één euro wil wisselen. Meneer Krabs roept Octo en Spongebob naar zijn kantoor om te vertellen dat De Krokante Krab minder profiteert van zijn klanten, dus moeten ze lokaas verzinnen. Octo stelt voor om een talentenshow te houden, wat inhoudt dat hij zijn talent mag laten zien en meneer Krabs gaat akkoord. Spongebob tapdanst en blaast een neushoornbubbel, maar Octo vertelt dat hij hem slecht vindt, misschien komt dat doordat hij hem haat. Verschillende acts waaronder een van Parel, waarin zij cheerleaden laat zien, worden getoond. Plankton laat een goocheltruc zien, die bedoeld is om de Krabburger te stelen. De grote finale is Octo's klarinetact, dat word gehaat door het publiek. Zo gooien tomaten naar hem toe en meneer Krabs verkoopt 1 tomaat voor 1 euro. Boos verlaat Octo de zaal en Spongebob zegt daarna tegen de klanten dat de talentenshow voorbij is. Meneer Krabs wil volgende week weer zo'n show.

Around Wikia's network

Random Wiki