Wikia

De Chaperonne
De Chaperonne
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 12a
Releasedatum: 2 oktober 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Octo het onvriendelijke spook
Volgende: Werknemer van de maand
Lijst van afleveringen

De Chaperonne (Engels:The Chaperone) is de vierentwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 2 oktober 1999 in het Engels. De aflevering code is 12a.

InhoudEdit

Parel rent huilend De Krokante Krab in, zoveel dat De Krokante Krab overstroomt. Meneer Krabs vraagt wat er aan de hand is en Parel vertelt dat ze is gedumpt daar haar date voor het bal, dat morgenavond plaatsvindt. Hij vraagt daarna of ze met Octo of een van de klanten naar het bal wilt, maar ze begint weer te huilen. Uiteindelijk word SpongeBob aangewezen als de date voor het bal. Parel wilt dit niet en ze probeert hem over te halen niet mee te gaan als date naar het bal. Thuis maakt SpongeBob zich klaar voor de date naar het bal. Op de avond van het bal loopt alles op rolletjes bij SpongeBob en Parel.Maar dan, dan gaat SpongeBobs kostuum kapot en hij rent naar het damestoilet, waar hij gaat uithuilen. Parel voelt zich schuldig en probeert zijn zelfvertrouwen op te krikken. Uiteindelijk dansen SpongeBob en Parel een dans genaamd De Spons. Er wordt hiermee veel vernietigd en een boze menigte gooit SpongeBob en Parel in de lucht, waardoor ze populair denken te zijn. Meneer Krabs feliciteert SpongeBob voor zijn succes op het bal. Dit blijkt een wassen beeld te zijn, waardoor SpongeBob moet lachen.

Around Wikia's network

Random Wiki