Wikia

De Eindeloze Zomer
De Eindeloze Zomer
Algemene Informatie
Nummer: 31
Releasedatum: 30 juni 2005
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

De Eindeloze Zomer (The Endless Summer) is een korte aflevering over het broeikaseffect. De aflevering is gelanceerd op 30 juni 2005. 

InhoudEdit

Spongebob springt vrolijk naar zijn werk, maar dan ziet hij de Krokante Krab met een fabrieksschoorsteen. Spongebob vraagt zich af wat er binnen gebeurt en neemt een kijkje. Er wordt olie uit een bootmotor gepompt en wanneer hij de olieslang eruit haalt, wordt hij erin in opgerold. Meneer Krabs zegt dat hij meewerkt aan het broeikaseffect om een eindeloze zomer te krijgen. Spongebob vraagt waarom meneer Krabs een eindeloze zomer zou willen en hij krijgt als antwoord dat het is om een goeddraaiend zwembad (Het Krokante Zwembad) te openen (1 euro per duik). Meneer Krabs zegt dat je het hele jaar door kan zwemmen en daarom vindt Spongebob het een leuk idee. Maar Spongebob wil nu al een eindeloze zomer en meneer Krabs speelt een poppenspel over het zwembad, er komt een klant die het heet heeft en geld vasthoudt. De poppen smelten door de warmte en meneer Krabs begrijpt het probleem van de opwarming nu. Maar Spongebob produceert heel veel olie en verbrandt autobanden om zo snel mogelijk de aarde op te warmen. Het is zo heet dat iedereen de stad uitrent en Spongebob vult het zwembad en het kan geopend worden. Iedereen rent keihard door meneer Krabs heen en Patrick legt de situatie uit: het is te heet en daarom gaan ze de stad uit. Spongebob staat op de duikplank van het verdampende zwembad. Spongebob maakt een hoge duik en het water verdampt ondertussen helemaal en hij komt op de bodem te vallen. Meneer Krabs zit treurig bij het zwembad en hoopt dat hij de opwarming had kunnen tegenhouden.

Around Wikia's network

Random Wiki