Wikia

De Klaar-over
De Klaar-over.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 7a
Releasedatum: 28 augustus 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Augurken
Volgende: Kwallenfeest
Lijst van afleveringen

De klaar-over (Engels: Hall Monitor) is de veertiende aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 28 augustus 1999 in het Engels. De aflevering code is 7a.

InhoudEdit

Het is op de Vaarschool van Mevrouw Puff weer tijd voor het kiezen van een klaar-over. Mevrouw Puff ontdekt dat Spongebob de enige is die nog geen klaar-over is geweest. Spongebob komt naar voren, om duidelijk te maken dat hij aan de beurt is. Maar, Mevrouw Puff wilt dat niet en ze probeert anders als klaar-over te benoemen. Uiteindelijk wordt Spongebob toch uitgekozen en houdt hij een urenlange speech. De speech is afgelopen aan het einde van de schooldag, waardoor hij geen klaar-over kan zijn. Mevrouw Puff zegt dat hij het uniform tot morgen wel aan mag houden. De klaar-over houdt onder andere in dat hij moet helpen met de richting van het verkeer regelen, wat in een chaos uitkomt. En hij breekt in via een open raam, om te leren dat ze het raam niet open moeten laten staan. Hij wordt gezocht en op het nieuws wordt hij de open raam maniak genoemd. Spongebob vindt Patrick met een ijsje, die valt op de grond, waardoor Patrick crimineel wordt genoemd. Wanneer Spongebob op de voorpagina van de krant een artikel over de open raam maniak en hij is bereid om hem te vinden. Om de maniak te vinden, communiceert hij met Patrick door een walkie-talkie. Hij weet echter niet dat hij die maniak zelf is. Patrick zegt dan ook steeds dat hij de maniak ziet, als hij Spongebob ziet. Spongebob is bang en probeert zich te verstoppen voor de maniak. Hij bekent als hij er achter is en de politie omsingelt hem. Daarop komt Mevrouw Puff om te vertellen dat Spongebob haar verantwoordelijkheid is en ze moet dus 22 maanden in de gevangenis.

GallerijEdit

De gallerij:

De klaar-over/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki