Wikia

De Kleurenburger
De Kleurenburger.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 25b
Releasedatum: 17 februari 2001
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Rupsie
Volgende: Kusjes van oma
Lijst van afleveringen

De Kleurenburger (Engels: Patty Hype) is de tiende aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 17 februari 2001. De aflevering code is 25b.

InhoudEdit

In de Krokante Krab is in weken al geen klant meer geweest, te zien aan spinnenwebben en een skelet. Dave komt binnen en zegt dat hij drie dagen niet heeft gegeten. Spongebob geeft hem onmiddelijk een maal, maar hij weigert. Hij zegt dat hij niet leuk is in de Krokante Krab. Hij zoekt verder naar zijn eten en sfeer. Meneer Krabs hoort over een pratende hond in de snackbar. Hij moet een lokkertje voor zijn klanten bedenken. Spongebob probeert hem op een idee te brengen, maar meneer Krabs slaat het af, hij wil zichzelf levend begraven omdat hij heeft gehoord over een pratende hond in de snackbar. Spongebob kondigt in een engelkostuum zijn idee aan, de Kleurenburger. De Kleurenburgers zijn burgers in verschillende kleuren. Octo en meneer Krabs vinden het een belachelijk idee en ze lachen hem uit. Ze verzinnen flauwe ideeën om Spongebob bozer te maken. Spongebob verlaat zijn werk om een eigen Kleurenburger-kraam voor zijn huis te beginnen. Spongebob blijft doorgaan omdat een klant de paarse Kleurenburger wil hebben, die in zijn lievelingskleur is. Het verkoopt hierdoor als een trein. Spongebob serveert aan de 46.853e klant. Meneer Krabs neemt een kijkje. Spongebob geeft samen met Patrick het verdiende geld terug. Hij stopt met zijn Kleurenburger-kraam omdat hij de Krokante Krab mist. Meneer Krabs verdient geld met de Kleurenburger. De Krokante Krab wordt van Spongebob, want meneer Krabs geeft hem de sleutel.

Around Wikia's network

Random Wiki