Wikia

De Rifzuiger
De Rifzuiger.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 1b
Releasedatum: 1 mei 1999 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Hulp Gezocht
Volgende: Bij Sandy op de thee
Lijst van afleveringen

De Rifzuiger (Engels: Reef Blower) is de tweede aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 1 mei 1999 in het Engels. De aflevering code is 1b.

PersonagesEdit

Spongebob SquarePants

Octo Tentakel

InhoudEdit

Octo loopt naar buiten. Hij ziet een kleine schelp op zijn huis, hij vindt dit bederving van het uiterlijk van zijn huis, dus haalt hij een rifzuiger (de onderwater-versie van een bladzuiger) uit zijn garage. De rifzuiger draait het schelpje alleen maar om, tot frustratie van Octo. Spongebob probeert de schelp weg te blazen, maar het lukt hem niet en er komt zand uit, dat irriteert aan Octo's ogen. Hij zuigt het zand op in de rifzuiger. De rifzuiger blaast het zand hard uit. Dus Spongebob richt de rifzuiger op zichzelf en de rifzuiger 'niest'. Wanneer de rifzuiger eindelijk begint te starten, trekt Spongebob het opwindtouw tot een extreme afstand voordat hij eindelijk start. Hierdoor zuigt hij al het water uit de oceaan op. De rifzuiger ontploft en al het zand valt op Octo's huis. Als Spongebob weer naar buiten komt, valt de schelp op Octo.

Gallerij Edit

De gallerij:

De Rifzuiger/gallerij

TranscriptEdit

Het transcript:

De Rifzuiger/transcript

Travia/GoofsEdit

  • Spongebob speelt voor het eerst met een Rifzuiger

Around Wikia's network

Random Wiki