Wikia

De gescheurde broek
De gescheurde broek.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 2b
Releasedatum: 17 juli 1999 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Bellenkraam
Volgende: Kwallenvissen
Lijst van afleveringen

De gescheurde broek (Engels: Ripped Pants) is de vijfde aflevering van seizoen 1. De aflevering is op 17 juli 1999 in het Engels gelanceerd. De aflevering code is 2b.

PersonagesEdit

SpongeBob SquarePants

Sandy Wang

Leendert de Kreeft

Duiker cameraman

Fred

Scooter

Nat

Harold

Frank

Tom

Don de walvis

Vera

InhoudEdit

Spongebob en Sandy spelen op het drukke strand van Bikinibroek, Goo Lagoon. Spongebob maakt zandsculpturen van hemzelf en Sandy. Leendert komt naar ze toe en vraagt of ze gewichten willen heffen. Sandy zegt meteen ja, maar Spongebob twijfelt en verschuilt zich. In het gewichthef-gedeelte van het strand, heft Sandy gewichten en als Spongebob iets anders probeert te doen, blijft Leendert door gaan met gewichtheffen. Spongebob tilt een stokje op, maar daarvan valt het publiek in slaap. Spongebob let beter op bij het optillen van een stokje met marshmallows aan de uiteinden, maar hij scheurt zijn broek. Spongebob verlaat droevig het gewichthef-gedeelte, vanwege zijn gescheurde broek. Bij strandvolleybalwedstrijd scheurt Spongebob zijn broek opnieuw, tijdens het frisbeeën en ook bij de surfwedstrijd scheurt hij zijn broek. Iedereen vindt hem een loser, omdat hij steeds zijn broek scheurt en ze lachen hem uit. Zijn hele broek is inmiddels gescheurd en zijn onderbroek is te zien. Dit vindt Spongebob zijn ergste stranddag ooit.

GallerijEdit

De gallerij:

De gescheurde broek/gallerij

Trivia/GoofsEdit

  • Spongebob scheurd zijn broek

Around Wikia's network

Random Wiki