Wikia

De legende van spongebob
De legende van spongebob.jpg
Algemene Informatie
Releasedatum: 16 november 2010
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

De legende van spongebob  is een Spongebob Squarepants De legendes van bikinibroek filmpje. in dit filmpje, zien we het begin van spongebob.

Inhoud Edit

we zien spongebob als schrildknaap. hij terkt de heilige spatel uit de steen. heel middeleeuws bikinibroek juicht voor de schrildknaap. hij verslaat de zeedrask met de heilige spatel. de zeedraak rent huilend weg. hij laat zijn buik zien. dan zien we hem snachts medieteren bij het kampvuur. eronstaad door de rook een krab burger boven het kampvuur. die hij pakt en een hap van neemt. zijn haren gaan eromhoog van staan. dan zien we spongebob onder het licht staan genietent van een krab burger. spongebob de schildknaap pakt zijn helige spatel en bakt krab burgers in de keuken met behulp van het geheime recept. hij heeft een hele hoge stapel met krab burgers op een katapolt gelecht. en hakt hem door met de heilige spatel. iedereen in mideleeuws bikinibroek eet krab burgers. schildknaap spongebob (die ondertussen koning spongebob is geworden) staad op een berg trots. Octo zegt een krab burger. Spongebob:O, ik was aan het dagdromen.

Around Wikia's network

Random Wiki