Wikia

De verschrikkelburger
De verschrikkelburger
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 44a
Releasedatum: 1 maart 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Octo is om
Volgende: De idiotendoos
Lijst van afleveringen

De verschrikkelburger (Engels: Nasty Patty) is de zevende aflevering van seizoen 3. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 1 maart 2002. De aflevering code is 44a.

InhoudEdit

Terwijl Spongebob aan het koken is en meneer Krabs aan het badderen in zijn geld, komt een voedselinspecteur voor een onverwachtse inspectie binnen. Hij vraagt Spongebob hem alles van de menukaart te geven en dat doet Spongebob. Ondertussen wordt er een nieuwsbericht uitgezonden over iemand die zich voordoet als voedselinspecteur om zo gratis te kunnen eten. Meneer Krabs gelooft dat deze voedselinspecteur diegene is en hij besluit een Verschrikkelburger te maken. Een Verschrikkekburger is een Krabburger met hete saus, zeepaardenmosterd, teennagels, gegooid in de wc en gedroogd met de stinkstokken van meneer Krabs. Net voordat de voedselinspecteur het opeet vliegt een vlieg zijn mond, wat hem bewusteloos maakt. Ze horen op het nieuws dat hij de bedrieger niet was. Ze geloven dat ze met hun burger de voedselinspecteur hebben vermoord en ze raken in paniek. Ze geven elkaar de schuld en besluit het lichaam mee te nemen en te begraven. Later die avond gaan Spongebob, meneer Krabs en het dode lichaam van voedselinspecteur de heuvel op. Spongebob sprayt zichzelf en het lichaam herhaaldelijk met desinfecterende spray. Meneer Krabs geeft Spongebob de opdracht om een gat te graven waarin ze het lichaam kunnen begraven. Na het raken van steen die in de weg zat, wordt de voedselinspecteur weer bewusteloos geslagen na net bijgekomen te zijn. Dan komt de politie langs die hen aanbiedt om hen terug te brengen naar de Krokante Krab. Spongebob is te geschokt voor woorden en wordt erg nerveus. De regen zorgt ervoor dat de modderlaag op de heuvel eraf gaat, waardoor het lichaam van de voedselinspecteur zichtbaar is. Spongebob gooit hem in de achterbak van de wagen. Spongebob en meneer Krabs discusseren wat het plan is om te doen met het lichaam en de agenten ontdekken het bijna, maar het wordt gered door meneer Krabs. Spongebob neemt het lichaam mee naar de vriezer. Omdat de achterdeur op slot zit, loopt hij met het lichaam in zijn werknemerspet en raakt uit balans. De agenten vragen meneer Krabs naar Spongebobs vreemde gedrag en hij geeft geld weg uit zijn kassa. De agenten krijgen door hun walkie talkie te horen dat twee personen een lichaam begraven in de heuvel (dit moeten Spongebob, meneer Krabs en de voedselinspecteur wel zijn). Maar als ze op het punt staan te vertrekken, wil een agent nog wat drinken, welke meneer Krabs hem meteen overhandigt. Maar dan wil de agent ook nog ijs erbij en wordt meneer Krabs een beetje nerveus. De agent loopt richting de vriezer, maar meneer Krabs houdt hem tegen. De politie duwt hem opzij en ze lopen richting vriezer. Spongebob en meneer Krabs bekennen hun misdaden. Ze zeggen dat het lichaam in de vriezer ligt, maar er is niets te zien. De agente denkt dat het grap is en sluit de deur. Ze maakt een grap dat de inspecteur nu als een zombie rondloopt en plotseling staat hij achter hen. De politie slaat hem, want ze geloven dat hij echt een zombie is. Als ze ontdekken dat hij levend is, laat hij Spongebob en meneer Krabs het inspectieformulier zien en laat zien dat ze geslaagd zijn voor de test.

Around Wikia's network

Random Wiki