Wikia

Druk
Druk
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 32a
Releasedatum: 8 maart 2001 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Eekhoorngrappen
Volgende: Oesterleed
Lijst van afleveringen

Druk (Engels: Pressure) is de tweeëntwintigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 8 maart 2001. De aflevering code is 32a.

InhoudEdit

Terwijl Spongebob en Sandy zitten te kijken naar de wolken, daagt Sandy Spongebob uit voor een bergbeklimwedstrijd, die wordt gewonnen door haar. Daarna daagt Spongebob Sandy uit voor een wedstrijdje rennen naar de Krokante Krab, die wordt gewonnen door hem. Sandy zegt dat landwezens beter zijn dan zeewezens, ze zegt ook dat landwezens betere eigenschappen en mogelijkheden dan de zeewezens hebben. Spongebob, Patrick, meneer Krabs en Octo zeggen wat Sandy allemaal niet kan doen. Ze wordt boos en ze doet haar pak uit en haar helm af. Ze kan niet ademen en doet een augurkenpot om haar hoofd. Ze daagt Spongebob en zijn vrienden uit om 1 minuten boven water te gaan. Als ze boven water zijn vinden ze het vrij makkelijk, totdat er zeemeeuwen komen. Sandy komt boven water om haar vrienden te redden. Ze verslaat de zeemeuwen en ze gaan terug naar de zeebodem. Als ze terug zijn in Bikinibroek, beseffen ze zich allemaal dat zowel zee- als landdieren ergens goed in zijn, maar allemaal niet overal goed in zijn. Sandy en Spongebob worden weer vrienden. 

Around Wikia's network

Random Wiki