Wikia

Eekhoorngrappen
Eekhoorngrappen
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 31b
Releasedatum: 27 november 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Meerminman en Mosseljongen III
Volgende: Druk
Lijst van afleveringen

Eekhoorngrappen (Engels: Squirrel Jokes) is de eenentwintigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 27 november 2000. De aflevering code is 31b.

InhoudEdit

Een avond per week vindt er een comedyshow genaamd Komedy Krab op een podium in de Krokante Krab plaats. Vanavond is Spongebob de cabaretier. Hij begint zijn klus met slechte grappen maken over tomaten, zout en vorken. Spongebob observeert de zaal goed en hij ziet Sandy met haar grote tanden. Hij komt hierdoor op het idee om eekhoorngrappen te maken, grappen die gaan over uiterlijk en gedrag van een eekhoorn. Deze zijn echter negatief, het gaat over het zogenaamde domme gedrag van eekhoorns. Iedereen behalve Sandy moet lachen. Sandy spreekt hem achter deschermen, om te zeggen dat ze de grappen pijnlijk vindt en dat hij een ander thema moet kiezen. De volgende dag lachen de inwoners van Bikinibroek Sandy uit. De volgende Komedy Krabavond maakt Spongebob opnieuw eekhoorngrappen en Sandy vraagt hem nogmaals of hij een ander thema wil kiezen voor zijn grappen. Hij probeert de openingsgrappen van de vorige week opnieuw en verlaat het podium. Hij komt terug met nieuwe eekhoorngrappen, dit keer met een Texaans accent. Hij gaat hierna langs bij haar koepel, waar ze dom doet. Sandy doet bij Spongebob zijn waterhelm af, waardoor hij moeite heeft met ademen. Sandy geeft hem daarna veel te veel water, waardoor het overstroomt. Spongebob komt er nu achter dat hij echt moet stoppen met zijn eekhoorngrappen. Op de daaropvolgende Komedy Krabavond maakt Spongebob een slechte eekhoorngrap en maakt daarna grappen over zichzelf, vis en krabben. Spongebob doet zijn duimen om hoog richting Sandy, om de herstelde vriendschap te laten merken. De aflevering eindigt met het begin van een grap over zeesterren.

Around Wikia's network

Random Wiki