Wikia

Een Chuckie Finster Kerstmis Channukah Kwaanza Winter zonnewende
Nickmis 2
Algemene Informatie
Releasedatum: 4 december 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Een Chuckie Finster Kerstmis Channukah Kwaanza Winter zonnewende is een SpongeBob SquarePants vrolijk Nickmas filmpje. In dit filmpje, is Meneer Krabs reclame "Dork krab Munt burger" aan het einde.  

InhoudEdit

Het filmpje begint bij een boom waar een hond langs rent. de hond neemt alle baby's mee op het pechjoch ende lijder na, die verschuilenzich achter het tuinhek. het pechjoch komt omhoog en de lijder baby ook. ze praten over kertmis. en lopen daarna verweg en gaan door met het gesprek uren later zijn de baby's helemaal onder gesneeuwt. dan zien weeen band in de box bij de baby's ze repoteren voor het kerst leid. de hond speelt gitaar alle anderen feestgangers dansen en de gemenen baby heeft een plan om het leid teverpesten. de hond doet haar persies na. het pechjoch zet alles klaar voor de voorsteling en schreeuwt wat iedereen moet doen dan komt de lijder en verteld over hoe het stuk moet gaan. de licheten gaan uit en de sopt aan en schijnt op de lijder baby hij gaat heel vals zingen en dan komt de gemenen baby en gaat ook zingen maar het mislukt. en dan roepen alle baby's vrolijk kerstfeest en een gelukig nieuw jaar. en dan vallen alle baby's in slaap. dan komt er een reclame die heet Dork krab munt buger. we zien meneer krabs met een oliebol in zijn had en vertelen over dat je in het nieuwe jaar een nieuw soort krab buger kunt proeven en die de de olieheerlijkheid heet als meneer krabs een hap neemt van de speciaale chocolade oliebol dan denkt hij meer geld en zit zijn mond onder de chocola en verteld daarna de krab burger is per 1 januari 1cent goedkoper. dan staat er in beeld haha fijne nickmis feestdagen.  

Around Wikia's network

Random Wiki