Wikia

Een pak slaag
Een pak slaag.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 43a
Releasedatum: 5 oktober 2001
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Mysterie
Volgende: Octo is om
Lijst van afleveringen

Een pak slaag (Engels: The Bully) is de vijfde aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 5 oktober 2001. De aflevering code is 43a.

InhoudEdit

SpongeBob zit in de les op de Vaarschool en mevrouw Puff kondigt aan dat er een nieuwe student komt. Zijn naam is Plat en hij zegt dat hij SpongeBob in elkaar gaat slaan. Eerst denkt SpongeBob dat hij een grapje maakt, maar dan maakt hij duidelijk dat hij hem echt in elkaar gaat slaan. Spongebob neemt dit heel serieus en zoekt help om van Plat af te komen, maar het lukt hem niet. Hij rent tenslotte de stad in, waar Plat hem probeert te over rijden met een vrachtwagen, waarbij hij slipt over een bananenschil. Plat wordt wakker in het ziekenhuis, waar hij ondekt dat SpongeBob vijf uur mond-op-mondbeademing heeft gedaan. Ondanks dat blijft hij dreigen. Wanneer SpongeBob door de stad rent, slaat een groepje jongens een oude man in elkaar. Ze denken dat de oude man hem in elkaar heeft geslagen. Plat drijft SpongeBob uiteindelijk in de hoek van zijn eigen huis, waar hij hem in elkaar slaat. SpongeBob absorbeert de stoten met zijn sponzige lichaam. Plat blijft hem raken tot dat hij na een week uitgeput is. De klasgenoten juichen voor SpongeBob. Plat wordt boos wanneer SpongeBob toespraak over houdt en hem een zogenaamde klap geeft. Mevrouw Puff ziet SpongeBob de klap uitdelen aan Plat en denkt dat SpongeBob hem bont en blauw gaat slaan.

Around Wikia's network

Random Wiki