Wikia

feestdagen feest
Feestdagen feest.jpg
Algemene Informatie
Releasedatum: 4 december 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

feestdagen feest is een SpongeBob SquarePants vrolijk Nickmas filmpje. In dit filmpje vieren SpongeBob en andere Nicktoons Kerstmis op kerstman workshop op de Noordpool.

InhoudEdit

een sneeuwpop vrouw verteld over de workshop en dan zien we de jimmy nutorn kerstman vliegen. nu laat ze de workshop zien dan zien we eensuperheld in een kerstpak en octo met een blauwe kerst muts e n patrick als de verschrikkelijke sneeuwman   dan zien we de echte kerstman die naar de knutsels kijkt. dan zien we meneer krabs rapen in het groen blauw goud met een witte pat op. dan zien we een dik joch dansen. de sneeuwpop vrouw zegt u hebben julie wel genoeg gezien maar goed als julie zo graag meer willen zien doe ik dat. dan zien we spongebob in een elfenpakie aan  die kip eet. en dan zien we jurgen van strengel dan zien we jimmy nutron en rodelt over spongebob de groene kever zegt hier word niks over spongebob gezegt. dan zien we weer de sneeuw pop vruow en zegt: wat zijn het toch mensen. dan zien we een baby met een zwarte hoge hoed op patrick de sneeuwman springen die zijn ogen stevig dicht knijpt. de baby gebruikt patrick sneeuwman's buik als een trapoline. dan zien we de sneeuwpop vrouw vertelen over de foto's en zegt kijk dit maar. we zien een foto van spongebob rug, plankton met tepdans schoenen op een telefoon boek, de hond van jimmy nutron plassen met olie. iedereen maakt samen een kring om de kestboom en zingen jingel bells. dan versiert iedereen de kerst boom en maaken een hele grote groep's foto.              

Around Wikia's network

Random Wiki