Wikia

Frankenkrabbel
Frankenkrabbel
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 34b
Releasedatum: 21 januari 2002 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Welkom in de Maatemmer
Volgende: De geheime doos
Lijst van afleveringen

Frankenkrabbel (Engels: Frankendoodle) is de zevenentwintigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 21 januari 2002. De aflevering code is 34b.

InhoudEdit

Een artiest in een boot tekent en laat dan zijn potlood vallen in zee en huilt. Want de belangrijkste regel voor een artiest op zee is: neem altijd een reservepotlood mee. Spongebob en Patrick zijn Steen, Papier, Schaar met bellen aan het spelen als het potlood tussenbeiden valt. Ze beseffen dat alles wat ze tekenen tot leven komt en Spongebob tekent een poppetje gebaseerd op zichzelf, die hij KrabbelBob noemt. KrabbelBob slaat Octo en wreekt Spongebob en Patrick totdat hij wordt uitgegumd door Spongebob. Een arm blijft over, waarmee hij met de gum Spongebob probeert uitgummen. Spongebob heeft het potlood en kan dingen tekenen, KrabbelBob heeft de gum om dingen ui te gummen. KrabbelBob maakt zijn gum scherp en gaat het gevecht met Spongebob aan, totdat Spongebob met zijn potlood per ongeluk Octo raakt. KrabbelBob drijft hem in de hoek voor de boekenplank, maar hij stapt in een open boek. Spongebob doodt KrabbelBob op een papiertje en die pagina wordt op de muur bevestigd. Het potlood keert terug naar de eigenaar, die verder tekent, maar als hij het doek raakt breekt de punt. De tweede regel voor een artiest op zee: neem altijd een puntenslijper mee.

Around Wikia's network

Random Wiki