Wikia

Geen Gratis Ritjes
Geen Gratis Ritjes
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 30a
Releasedatum: 7 maart 2001
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Gedumpt
Volgende: Ik ben je grootste fanaticus
Lijst van afleveringen

Geen Gratis Ritjes (Engels: No Free Rides) is de achttiende aflevering van seizoen 2. De aflevering is gelanceerd in het Engels op 7 maart 2001. De aflevering code is 30a.

InhoudEdit

Spongebob faalt op het laatste examen van het schooljaar. Omdat Mevrouw Puff hem dit keer wil laten slagen geeft ze hem de kans extra punten te verdienen. Deze punten kan hij verdienen door een opstel te schrijven over wat hij heeft geleerd op de Vaarschool. Spongebob kan niet kiezen wat hij zal opschrijven. Maar Mevrouw Puff laat hem toch slagen. Mevrouw Puff beseft nadat Spongebob weg is gegaan dat ze het foute heeft gedaan. Gelukkig weet ze dat Spongebob geen boot heeft om in te varen. Ze gaat later naar huis en Spongebob en zijn ouders Margaret en Harold staan als verassing achter haar deur. Spongebobs ouders bedanken haar dat ze Spongebob heeft kunnen laten slagen en ze voelt zich opnieuw schuldig. Dan krijgt Spongebob een splinternieuwe bootmobiel van zijn ouders. Omdat hij verrast is valt met zijn hoofd hij in de taart. Zijn ouders rijden hem naar huis. Zijn ouders zeggen dat hij 's avonds laat en 's nachts nergens naartoe kan rijden met zijn boot. Als zijn ouders naar huis zijn gegaan, sluipt hij uit zijn slaapkamerraam, stapt in zijn boot en gaat weer slapen. Niet lang daarna steelt Mevrouw Puff zijn boot. Spongebob zegt dat zij zijn boot niet zal stelen en ze beginnen te vechten. Dan komt hij erachter dat Mevrouw Puff de dief is en botst ze tegen een politieboot. Ze wordt gearresteerd en Spongebobs rijbewijs wordt afgenomen.

Around Wikia's network

Random Wiki