Wikia

Geringeloor: Patrick's voorstelling aan Octo
Patricks voorstelling
Algemene Informatie
Nummer: 62
Releasedatum: 5 november 2002 DVD en 22 september 2009 TV
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Geringeloor: Patrick's voorstelling aan Octo is een korte aflevering van de Geringeloor serie. de aflevering is gelanceerd op DVD 5 november 2002 en op tv 22 september 2009.

InhoudEdit

De vliegende de hollander gaat kiesen wie hij gaat op eten. De vliegen de hollander zegt: inemine,mute, tien pont, gruten, vangen een matroos door de teen, als hij mept, laat hem gaan, mijn moeder vertelde me om te plukken het allerbeste en... Je bent het! dan wijst hij Patrick aan. De vliegende hollander heeft meer zin in Octo. Octo zegt mooi niet dit gaat niet door.  De vliegende hollander gebruik vuurwerk magie en laat octo zijn geheugen wissen. dan vraagt hij mwaar ben ik  Patrick stelt zich vvoor aan Octo en verteld dat hij bevriend is met Spongebob.  De vliegende Hollander zegt dat het etens tijd is en besluit toch om iedereen te nemen. een paar minuten later ligen er Spongebob's broek en schoenen Octo's shirt en Patricks broek. Ondertussen steld Octo zich voor in de buik van De Vliegende Hollander die zijn eet sok in zijn hand heeft. De volgende dag begind De Vliegende holllander weer met raden wie hij op gaat eten dit keer is het echt Patrick. Octo verteld over de rits waar hij je in gooid en je dan op vreet. denk na zeggen Octo en Spongebob denk harder, denk harder roepn Spongebob en Patrick nog maals. Patrick denk heel hard na we zien een brood rooster  aan branden en dan zegt hij het ik wens kuawgum. dn deel Patrick kauwgum aan iedereen uit. dan heeft De vliegende hollander weer iedereen op gegeten maar nu met kauwgum.

Around Wikia's network

Random Wiki