Wikia

Hoe het is om meneer Krabs te zijn
Greener
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 41a
Releasedatum: 22 maart 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De Stierworm
Volgende: De strandwacht
Lijst van afleveringen

Hoe is het om meneer Krabs te zijn  (Engels:The Algae's Always Greener)  is de eerste aflevering van seizoen 3. De aflevering is gelanceerd op 22 maart 2002. De aflevering code is 41a.

InhoudEdit

Nadat Plankton er nogmaals niet in is geslaagd om het geheime recept van de Krabburger te stelen, besluit hij dat hij wil ruilen van leven met meneer Krabs. De volgende morger wordt hij wakker in het kantoor van meneer Krabs, met een bordje meneer Plankton en een foto van hem met Parel. Hij beseft dat hij is geteleporteerd naar een andere wereld, waar hij sucesvol is en de Spongebob van deze wereld op broodinspectie (inbeslagname van twee Krabburgers) komt. Hij komt langs voor zijn wekelijkse evaluatiegesprek, die iedere dinsdag plaatsvindt. Plankton zegt dat alles goed gaat, maar hij is niet tevreden en wil horen of hij iets verkeerd heeft gedaan. Plakton verzint dat hij te veel saus heeft gebruikt, maard hier is hij ook niet tevreden mee. Om hem gerust te stellen, wordt hij gepromoveerd tot co-kassier. Dit vindt de Octo van deze wereld niets. Hij wil zijn zicht wat minder geel hebben en benoemt hem tot de frituurkok. Voordat hij terug kan gaan naar zijn Krabburgers komt Parel van deze wereld binnen die een zakgeldverhoging wil. De meneer Krabs van deze wereld, die nu de rol van Plankton heeft, komt naakt binnen. Ze kunnen hem tegenhouden door te zorgen dat hij kleren gaat dragen. Uiteindelijk wordt hij geraakt door een bh en hij geeft het op. Meneer Krabs zegt dat hij nog vaker terug zal komen: morgen, overmorgen of daarna, of daarna, of daarna, of daarna... Hij belt hem op om verder te gaan met het zeggen van of daarna. Plankton wordt wakker in Bikinibroek en is dol op de realiteit.

Around Wikia's network

Random Wiki