Wikia

Ik sta naast een oen
Ik sta naast een oen.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 37b
Releasedatum: 30 november 2001 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Uitstel
Volgende: Zeemanstaal
Lijst van afleveringen

Ik sta naast een oen (Engels: I'm with Stupid) is de drieëndertigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 30 november 2001. De aflevering code is 37b.

InhoudEdit

Patrick is bezig met de voorbereidingen voor de volgende dag, dan is het Zeesterrendag. Spongebob, die wil gaan Kwallenvissen met hem, ziet dat hij bezig is met het schoonmaken van zijn huis. Patrick geeft hem een brief van zijn ouders, waarin staat dat ze langs willen komen op Zeesterrendag. Patrick wordt hier verdrietig en onthult dat zijn ouders denken dat hij dommer is dan een zak aardappels. Spongebob, die zich schuldig voelt, biedt aan om zich dom voor te doen zodat ze zien dat Patrick slimmer is. De volgende dag komen zijn ouders langs. Patrick laat hun het huis zien en Spongebob komt langs met een rode helm. Nadat Spongebob zichheef voorgesteld aan Patricks ouders, denkt Patrick dat Spongebob dom is, want hij is vergeten dat Spongebob zich alleen zo voordoet. Patrick maakt grappen over hem tijdens het eten, waardoor Spongebob even wil praten met hem in de keuken. In dit gesprek probeert hij hem duidelijk te maken dat hij zich alleen maar dom voordoet, maar dit lukt hem niet. Hij vertelt Patricks ouders dat hij zich alleen maar dom voordeed. Maar ook dit mislukt en ze denken dat Patrick hem heeft leren praten, eten en dat soort basisdingen van het leven. Ze lachen alledrie, wat hem een groot verdriet doet. Spongebob vlucht weg uit het huis door de muur. Dan zeggen zijn ouders dat hij erg slim is en zeggen ze dat ze Janet en Marty heten. Patrick herkent de namen niet en vraagt zich af wie ze zijn. Dan komt Octo langs met zijn echte ouders, Herb en Margie en vraagt of ze bij hem horen. Zijn ouders zijn blij om hem weer te ontmoeten en zeggen dat hij ze blij zijn dat hij zijn broek heeft aangetrokken. Dan lachen ze samen en komen Janet en Marty er achter dat ze helemaal geen zoon hebben.

Around Wikia's network

Random Wiki