Wikia

Krab Borg
Krab Borg
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 49a
Releasedatum: 29 maart 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Het vijfsterrenrestaurant
Volgende: Slaap schelpje slaap
Lijst van afleveringen

Krab Borg is de zeventiende aflevering van seizoen 3. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 29 maart 2002. De aflevering code is 49a.

InhoudEdit

Spongebob kijkt 's avonds samen met Gerrit een enge robotfilm waarin robots de wereld overnemen en hij is bang. Hij begint te vrezen voor een robotinvasie, hij vraagt zelfs aan Gerrit of hij een robot is en hij heeft een nachtmerrie waarin robot de wereld overnemen en hem achterna zitten. Op het werk is hij erg paranoïde, hij denkt dat robots overal zijn. Hij ziet meneer Krabs spreken in een robottaal (eigenlijk neuriet hij het bekende lied van de radio Electric Zoo), hij heeft batterijen in zijn achterzak (hij wil deze geven aan Parel) en Spongebob verdenkt hem er van dat hij een bedriegende robot is. Hij ziet Meneer Krabs met een tang (om het ei vast te houden) en gloeiende rode ogen (hij gooit per ongeluk zout in zijn ogen wanneer hij zout op zijn ei wil strooien) en dit bevestigt zijn vermoedens. Nadat hij genoeg bewijs heeft verzameld, waarschuwt hij Octo dat meneer Krabs een robot is. Ze gaan naar meneer Krabs' kantoor, maken hem bang en binden hem vast, beschuldigen hem er van dat hij een robot is en ondervragen hem waar de locatie van de echte meneer Krabs is. Omdat hij geen antwoorden geeft en geïrriteerd raakt, ondervragen ze zijn machines, zoals een blender en vernietigen deze, wat meneer Krabs boos maakt omdat het hem geld heeft gekost. Wanneer ze naar de geldopslag gaan, moet meneer Krabs huilen, wat robots niet kunnen doen, waardoor ze ontdekken dat hij geen robot is. Hij moet er ook om lachen en hij houdt er van. Octo vraagt dan aan Spongebob hoe de film eindigde en hij zegt dat de robots fantasie waren. Hij rent weg en laat Octo in de problemen achter, wat inhoudt dat meneer Krabs hem op een boze toon roept.   

Around Wikia's network

Random Wiki