Wikia

Krokante Liefde
Krokante Liefde.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 36b
Releasedatum: 6 september 2002 VS
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Kerkhofwerktijden
Volgende: Uitstel
Lijst van afleveringen

Krokante Liefde (Engels: Krusty Love) is de eenendertigste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 6 september 2002. De aflevering code is 36b.

InhoudEdit

Deze aflevering begint in de Krokante Krab, waar meneer Krabs iets vreemds ruikt. Hij gaat naar zijn geldopslag, waar de geur vandaan komt. Het is de geur van geld, maar het ruikt niet zoals normaal. Hij ruikt dat er een cent mist, maar Spongebob maakt zich daar niet zo druk om. Terwijl meneer Krabs zijn toespraak houdt over hij veel hij houdt van geld, ziet hij mevrouw Puff zitten te eten en hij wordt verliefd op haar. Hij vraagt zich af wat er met meneer Puff is gebeurd. Meneer Krabs spreekt wartaal en Spongebob probeert het te vertalen. Die nacht gaat hij op date met mevrouw Puff, waarbij hij 100.000 euro in het restaurant op één avond uitgeeft. Bij het volgende afspraakje gaat hij naar mevrouw Puffs huis, met Spongebob als zijn assistent die hem voor grote uitgaven moet behoeden. Hij wil dat Spongebob onnodige spullen gaat halen voor haar, maar is hij terugkomt wordt hij gek omdat zijn geld is uitgegeven. Hij zegt dat na deze reeks dat hij ermee moet stoppen, hij beseft dit uiteindelijk en Spongebob geeft meneer Krabs wat geld.

Around Wikia's network

Random Wiki