Wikia

De drie voetballers
Krokante krab voetbalteam
Algemene Informatie
Ook bekend als: Krokanten krab voetbaltaem!
Familie & Vrienden
Vrienden: alle maal het zelfde
Lijst van personages

Timpo DaiensEdit

Timpo Daiens is de eerste vis van de drie voetballers. als octo verteld tegen spongebob en patrick Oh, dat zijn goede vrienden die meedoen uit diep respect voormij, dan zegt timpo: Hé, schele, ik houd je aan je belofte om een jaar lang bij ons thuis schoon te maken! Timpo is een blauw met paarse vis met zwarte ogen hij is een man en hij komt alleen vorr in het boek Spongebob voetbalheld! zijn vrienden zijn: Schele Henkie en Bart Brering.

Schele HenkieEdit

Schele Henkie is de tweede vis van de drie voetballers. Hij is de schele vis van de groep en eigelijk hoort hij een bril te dragen net zo als Bart Brering, maar hij is zo wel blij. Schele Henkie heet eigelijk hekie maar ze noemen hem schele henkie omdat hij zo scheel kijkt. hij draagt net zo als Timpo Daiens en Bart Brering wat ook zijn vrienden zijn. Henkie is een licht groen met donkergroene vis met zwarte ogen hij is een man en komt alleen voor in het boek Spongebob voetbalheld!

Bart BreringEdit

Bart Brering is de derde vis van de drie voetballers. Hij is de bril dragende van de groep en aan het einde van het boek gooit hij octo in de lucht omdat hij het beslisende doelpunt heeft gemaakt en woord toch goede vriende met octo. hij is niet zo bevriend met Timpo maar wel met Henkie. dan praat hij over hoeveel inks bril henkie nodig heeft. Bart is een lichtgroen met blauwe vis met zwarte ogen en een bril op hij is een man en komt alleen voor in het Spongebob voetbalheld!

Around Wikia's network

Random Wiki