Wikia

KwallenBob
KwallenBob
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 9a
Releasedatum: 11 september 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De piepende laarzen
Volgende: Andersomdag
Lijst van afleveringen

KwallenBob (Engels: Nature Pants) is achttiende aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 11 september 1999 in het Engels. De aflevering code is 9a.

InhoudEdit

Op het werk droomt Spongebob ervan om tussen de kwallen te leven in de Kwallenvisvelden. Hij zorgt per ongeluk voor een brand en de brandweer moet het blussen. Spongebob loopt in de vuurbaan dus hij zorgt voor water. Meneer Krabs vraagt waarom hij zich net niet concentreerde. Spongebob verhuist naar de Kwallenvissen en hij geeft Patrick mayonaise, oude telefoonboeken en zijn speciale kwallenvisnet. Hij doet ook alle kleren uit, maar hij houdt zijn schoenen aan. Spongebob probeert te communiceren met een kwal, maar dat lukt niet. Patrick probeert de kwal te vangen met het speciale net. Het lukt Spongebob niet om zich in een kwallenkorf te wringen. Als de zwerm terugkeert begroet hij hen vriendelijk. Spongebob probeert te slapen in een grot, maar hij wordt bedreigd door giftige vissen. Hij besluit dat de wildernis niet zo goed is als het lijkt. Spongebob keert terug naar Bikinibroek, na het zien van Sandy's huis en De Krokante Krab, beseft hij dat hij een goed leven had met veel vrienden en dat hij dat allemaal op gaf. Als hij terug is wordt hij verrast met een welkom thuis-feest. Als alles is vergeven, trekt Spongebob zijn kleren weer aan en iedereen (ook Octo) geeft elkaar een groepsknuffel. De bacterie van de giftige vissen verspreid zich en iedereen behalve Spongebob wordt ziek.

Around Wikia's network

Random Wiki