Wikia

Meerminman en Mossseljongen II
Meerminman en Mosseljongen II
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 20b
Releasedatum: 8 april 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Haken
Volgende: Je veter zit los
Lijst van afleveringen

Meerminman en Mosseljongen II (Engels: Mermaid Man and Barnacle Boy II) is de eenenveertigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 8 april 2000 in het Engels. De aflevering code is 20b.

InhoudEdit

Spongebob kijkt zijn favoriete televisieprogramma, De Avonturen van Meerminman en Mosseljongen. Hij heeft meegedaan aan een wedstrijd en hij wil weten of hij de prijs heeft gewonnen. Hij noemt de winnaar, een naam die enigzins lijkt op Spongebobs naam. Hij heeft een reuze-Krabburger gemaakt voor Meerminman en Mosseljongen. Spongebob vindt dat deze persoon zijn idee heeft gestolen en dat hij de echte winnaar is. De prijs komt naar Spongebob toe, het is een schelpsignaal, een signaal dat beantwoord kan worden door Meerminman en Mosseljongen. Spongebob blaast er op en Meerminman en Mosseljongen komen uit het bejaardenhuis om in actie te komen. Ze zien geen gevaar en Spongebob legt het uit. Ze vertellen hem dat het belangrijk is dat je hem alleen voor noodgevallen gebruikt. Hiij blaast weer op de schelp, dit keer omdat hij de mayonaisepot niet open krijgt. Spongebob vertelt dat hij gewoon tijd met hen wilt doorbrengen. In een restaurant vraagt hij aan Meerminman en Mosseljongen of ze hun intro van hun serie willen opzoeken in de jukebox. Spongebob vraagt na het nummer gehoord te hebben om een handtekening van de Vieze Bubbel, de favoriete superschurk van hem. Het trio rijdt weg met de onzichtbare bootmobiel, waarin ze Jingle Bells zingen in een Meerminman en Mosseljongen-thema.

Around Wikia's network

Random Wiki