Wikia

Mini Octo
Squid Wood.png
Algemene Informatie
Seizoen: 4
Nummer: 79b
Releasedatum: 24 julli 2007
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De roze kruiper
Volgende: De Beste dag ooit
Lijst van afleveringen

 Mini Octo (Engels: Squid Wood) is de zesenderigste aflevering van seizoen 4. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 24 julli 2007. De afleveringcode is 79b.

InhoudEdit

Octo word rustig wakker zonder het geluid van een lawaaierige wekker. Maar dan kijkt hij nog eensgoed en ziet hij dat Spongebob naast zijn bed staat. Spongebob wenst Octo een goede morgen en vraagt wat zijn plannen voor die dag zijn. Octo trapt vervolgens Spongebob zijn huis uit. Octo zit een even later tetuinieren en zit dat Spongebob zich heeft verstopt in de grond hij vraagt of Octo een spelletje met hem wil doen. Octo steekt gauw zijn plant in de grond om Spongebob niet aan te hoeven staren waarop Spongebob weer reageerd: Oké, zie je later Octo! Octo bedenkt zich maar te schilderen om alle alende te vergeten maar als Octo zijn kwast op het doek zet komt Spongebob ineens te voor shijn en vraagt hij een spelletje wil doen waarop Octo boos antwoord nee. Octo besluit zijn rust maar te zoeken in zijn luie stoel met een kop thee en een goed boek maar als Octo het boek open doet springt Spongebob ineens uit zijn boek en vraagt of Octo een spelletje wil doen. Octo klapt het boek keihard dicht en stopt het met Spongebob en al in zijn boekenkast met de deur opslot. Octo gaat maar even baden om alles te vergeten maar dan staat spongebob voor zijn raam en vraagt of hij verstoppertje wil spelen waarop Octo ethousiast antwoord Ja verstop je maar. Octo dat zijn rolluik naar beneden en vind dat hij verliezen nog nooit zo leuk heeft gevonden. Dan gaat de telefoon af het is Spongebob om te vragen of Octo galgje wil doen Octo vind dat als hij akkoord zou gaan Spongebob moest opgehangen worden. Spongebob vraagt aan Octo of hij raarrara wie heeft de bal, Zeecluedo, armpje drukken, Zeeegeltjeprik of mahjong met hem wil spelen Octo heeft ook een voorstel dat heet Ik wil geen spelletje met jou doen, NOOIT! Octo boort een gat in de grond pakt zijn koelkast gooit Spongebob in zijn kuil en schuift de koelkast over het gat heen zodat Spongebob opgesloten zit. Spongebob realliseerd zich dat Octo misschien geen spelletje met hem wil doen en maar een houten kopie van Octo gaat maken. Spongebob springt van vreugd de lucht in zodat de koelkast van de kuil in de lucht op het hoofd van Octo terechtkomt. Het blijft even geruisloos maar dan komt er een bouwput aan lawaai van uit Spongebob's Ananas. Octo bonst op de deur en schreeuwt dat het zachter moet. Spongebob rampt de deur open in Octo's gezicht en duwt zijn Houten buikspreekocto in het gezicht van de originele Octo. Spongebob stelt zich voor aan Mini Octo Octo negeerd hem compleet Spongebob vind dat asociaal en zegt dat Octo eerst gedag moet zeggen dat doet Octo dan uiteindelijk ook met zware tegenzin. Spongebob is nog niet te vrede en zegt dat Mini Octo graag bij zijn naam aangesproken wil worden. Ook dat doet Octo met tegenzin Spongebob begint vanaf dat punt een nep gesprek over het O, zo raare weer van die dag. Octo vind het ineerst en standsie maar flauwekul en vraagt wat dit te beteken heeft Spongebob legt haarfijn uit dat hij een replica heeft gemaakt voor de dagen dat Octo jij dus geen dom spelletje zoals jij dat noemt met mij wil spelen. Octo begint er wel van te profiteren en kust het hele hoofd of van Mini Octo en springt van vrougde zijn kamerraam in met een polstok. Spongebob speelt een spel dat je woorden moet raden en laat Mini Octo steeds weer opnieuw winnen dan komt Patrick aan gelopen en merk op dat er iets veranderd is aan Octo hij kijk 'm grondig na en stelt voor dat hij heeft getraind spongebob onbreekt hem en zegt Nee hij gewoon.... Patrick brult weer door Spongebob's zin heen en zegt dat hij zijn baard er af heeft geschoren. Dan zie je de gewone Octo bestellingen opnemen in de Krokante Krab. Octo verteld zijn classicers in de categorie raadsels het gaat dan meestal zo: Wie van jullie heeft de krabburger en wie, en van jullie heeft de krabburger? Het blijft even stil en dan merkt Octo op Inderdaad het zijn alle bij Krab ...burgers . Dan komt Spongebob binnen vallen met zijn Houten Octopop een paar vissen zijn het erover eens dat hij cooler en knapper is dan de originele Octo. Die zelfde vissen willen nog wat bestellen Octo lag half te slapen en vraagt wat de klant wil bestellen. Waarop de klant antwoord dat hij zijn manier van bediening niet echt waardeerd. Dan komt Mini Octo in actie en neemt de boel over van Octo de klant vind dit een mooi voorbeeld voor Octo. Octo begint steeds meer te houden van Mini Octo hij vervangt z'n werk de tijd dat hij met Spongebob een stom spelletje wil doen wat idiaal zeg vind hij. Spongebob vraagt aan Mini Octo of hij een paar Krabburgers naar tafel 12 wil brengen Mini Octo volgt zijn beveel op en gaat naar tafel 12 eenmaal aan gekomen pikt hij Octo's raadsel over de Krabburgers. De vissen vinden hem hilarisch en geven hem zomaar even 300 euro fooi Octo vind het zo wel weer genoeg en kruipt terug in het vak dat Mini Octo van hem af heeft genomen. Meneer Krabs vind dat niet echt een goed plan en promoveerd Octo tot afwashulp in de keuken. Een vis stelt voor dat Mini Octo gaat dansen en zingen. Hij springt in het rond en shaket met zijn kont de Octo vind dit echt de limiet en zegt dat hij dit veel sneller en beter kan eenmaal na de show vind iedereen het slecht en roept Boehboeh geen talent geen talent. Weer een andere vis stelt voor dat de plastisch chirurg Octo's lengte misschien een klein beetje moet aanpassen. Mini Octo steelt Octo's klarinet en speelt zijn lied iedereen danst en juicht en vind het geweldig behalve Octo hij explodeerd zowat hij stompt slaat duwt en kouwt op het hoofd van Mini Octo. Dan komt Milo J. Vinkervis A and R mengerger van Curliebabbel records Octo's favoriete klarienetist. Hij vind dat z'n loser als Octo niet mag kouwen op het hoofd van zijn toekomstige goudmijn. Octo vraagt of hij hem een platencontract komt aanbieden waarop hij antwoord knoeihard NEE! Maar hij komt voor Mini Octo om hem een miljoenen cotract aantebieden en een showcomstuum. Octo vraagt zich af waarom je een houten kopie zou willen als je ook gewoon het origineel kan krijgen en doet en dansje voor. Milo wijst Octo nog steeds af en neemt Mini Octo mee naar zijn kantoor Spongebob neemt nog heel even afscheid van Mini Octo en dan gaat Milo ermee van door. Milo beledigd Octo nog snel even dat hij hem bij de Mossel awards ziet of nee daar ben je nog te slecht voor. Octo huilt dat zijn droom voorbij is Spongebob troost hem en zegt dat hij zich geen zorgen hoeft te maken omdat hij een nieuwe kopie heeft gemaakt namelijk de Mini Spongebob. 

Around Wikia's network

Random Wiki