Wikia

Nep Krabs
Nep Krabs.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 24b
Releasedatum: 28 december 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De moord voor een cake
Volgende: Rupsie
Lijst van afleveringen

Nep Krabs (Engels: Imitation Krabs) is de achtste aflevering van seizoen 2. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 28 december 2000. De aflevering code is 24b.

InhoudEdit

Een robotische vis bestuurd door Plankton loopt richting de Krokante Krab. Hij vertelt Spongebob dat hij een miljoen wint als hij het geheime recept van de Krabburger opnoemt. Spongebob vertelt het hem niet, want dat mag niet van meneer Krabs. Plankton maakt om Spongebob het recept te laten onthullen een robotische versie van meneer Krabs, Robot Krabs. Octo krijgt een dag vrij van meneer Krabs (Robot Krabs). Plankton probeert Spongebob als Robot Krabs over te halen het recept op te noemen. De echte meneer Krabs komt er aan, dus hij moet zich verstoppen. Hij verschijnt weer als de echte weer weg is. Spongebob begrijpt er niets meer van en leidt een quiz om te ontdekken wie de echte Krabs is. Robot Krabs heeft alle antwoorden goed en meneer Krabs alles fout. Robot Krabs wordt als de echte gezien en meneer Krabs wordt in een frietbak met tartaarsaus gelegd. Per ongeluk gooit Spongebob een muntje van 1 cent in de zelfvernietiging van Robot Krabs. Een echte hand probeert meneer Krabs aan een vork te prikken, maar Spongebob redt hem.

Around Wikia's network

Random Wiki