Wikia

Niet voor doetjes
Niet voor doetjes
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 48a
Releasedatum: 15 maart 2002
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Heb je wat geld voor me?
Volgende: Het vijfsterrenrestaurant
Lijst van afleveringen

Niet voor doetjes (Engels: No Weenies Allowed) is de vijftiende aflevering van seizoen 3. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 15 maart 2002. De aflevering code is 48a.

InhoudEdit

Spongebob probeert binnen te komen in de Zoute Roggel, de ruigste zeemanstent van Bikinibroek. De bewaker laat Sandy binnen omdat ze een van de ruigste vechters van de stad is, maar Spongebob is niet ruig genoeg en wordt niet binnengelaten. De bewaker stelt Spongebob voor dat hij naar het Super Dolle Doetjes Café gaat, maar dat wil hij niet. Hier wordt hem voorgesteld zijn ruigheid te laten zien en hierdoor binnen te mogen. Spongebob ontdekt dat de snelste manier is door een gevecht te winnen. Maar omdat hij niet zo sterk is, besluit hij met Patrick een gevecht na te spelen. Dit nagespeelde gevecht gaat bijna mis, omdat hij Spongebob aanvalt, maar dan slaat hij zichzelf in elkaar. De bewaker is verbaasd over het feit dat Spongebob Patrick heeft geslagen zonder hem aan te raken en hij mag de Zoute Roggel in. Spongebob rent de tent in. Hij glijdt uit over een ijsklontje en hij moet naar het ziekenhuis. Hij wordt eerst gebracht naar het Bikinibroek Hoofdziekenhuis, maar als hij praat met de dokter, praat hij over zijn verwondingen noemt hij het boe boes. De dokter zegt dat Spongebob beter naar het Doetjesziekenhuis kan worden gebracht.

Around Wikia's network

Random Wiki