Wikia

Sterren kijken met Octo
Horoscoop
Algemene Informatie
Releasedatum: 2000/2001
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Sterren kijken met Octo is een spin-off serie van het personage Octo uit SpongeBob SquarePants. In deze spin-off serie geeft Octo horoscopen voor de sterrenbeelden.

De sterren beelden van OctoEdit

Steenbok 

Als steenbok heb je in het nieuwe jaar een extra grote kans om een steen tegen te komen. Of een bok. Maar een steen zou logischer zijn. Verder kun je behoorlijk bokkig zijn,maar daar is niks mis mee. Het zou pas gek zijn als je stenig zou zijn. Kortom: sterkte dit jaar, Steenbok.

Waterman

Van alle sterrenbeelden is de waterman nog wel; oké. Je bent een man en je leeft onder water, net als ik, Octo. Ik voorspel voor alle watermannen dan ook een jaar vol Krabburgers, rust, klarinetmuziek en zelfportretten. Maar let op, in juni schijnt de zon waarschijnlijk zó veel dat er weinig water zal zijn, mannen. Vervelend.

Vissen

Met vissen als sterrenbeeld heb je het mints beroerde jaar van iedereen. Of eigenlijk moet je sterrenbeeld
Vissen
'Inktvissen' zijn. En dan vooral een inktvis in het bijzonder, ene Octo.   Oké , ik heb een topjaar. Normale vissen eten in het nieuwe jaar veel vis. Da's lang niet zo lekker als krab, maar dan had je sterrenbeeld maar, 'Krab' moeten zijn.

Ram

De naam ram zegt het al: het nieuwe jaar wordt een RAMpjaar voor jou. Niemand waardeert jouw muziek, je buren zijn nog irritanter dan normaal en je baan, eh, school is net zo suf als vorig jaar. En dat jaar daar voor. en daarvoor. Oftewel een groot dRAMa. Jouw voordeel is wel dat je overal tegenaan kunt dRAMen. Lekker doen, zou ik zeggen.

Stier

Als stier ben je geen onderwaterdier. Je bent groter dan een mier en stoerder als een rendier. Een stier zwemt niet in de rivier, want misschien verrek je dan een spier. Het is straks nieuw jaar, en niet 10 jaar terug. Ik wens je daarin veel plezier. Ik ben misschien een klier, maar deze voorspllingen boeien me geen ene zier.

Tweelingen

Wat heb je er nou aan om tweelingen te zijn? Is één versie van jou niet genoeg? Het wordt in het nieuwe jaar
Twelingen
de hoogste tijd om dingen in je eentje doen. En als je de helft van een echte tweeling bent, heb je officieel een pech-jaar. Nee maak daar maar een pech-leven van: jij moet altijd alles delen. Verschrikkelijk.

Kreeft

Je verwacht bij het sterrenbeeld Kreeft 'n kreeft. Maar SpongeBob herinnert me er 365 dagen per jaar, en in het schrikkeljaar zelfs 366, aan
Kreeft
dat-ie jarig is op 14 juli. Dus hij is ook een kreeft, én spons, dan heb ik voor jou als voorspelling dat je jarig bent op 14 juli. Wat een feest.

Leeuw

Het nieuwe jaar wordt een sloom jaar voor jou, Leeuw. Want je ljikt misschien cool, maar een leeuw is natuurlijk niets meer dan één uitvergrote kat. Je bent een knuffelbeest, een 

Leeuw
troeteldier een aaiwezen. Jij bent in het nieuwe jaar dus enorm langzaam, zoals het hoord bij jouw. Luilak. 

Maagd

Verwacht een maagtelijk wit jaar, Maagd. Sneeuw in augustus? Poedersuiker in mei? Als ik jou was zou ik er niet gek van opkijken. Nee, dat is niet waar, ik kijk overal gek van op. Sneeuw in augustus? Poedersuiker in mei? Doe normaal! Dan doe dan je al gek genoeg dit jaar.

Weegschaal

Jij gebruikt in het nieuwe jaar extra vaak de weegschaal. Vooral de keuken weegschaal. Goed af wegen is namelijk belangrijk voor goede recepten. En recepten zijn er om te delen. Hé meneer Krabs heb je weegschaal als sterrenbeeld? Dan voorspel ik dat je veel recepten deeld in het nieuwe jaar. Of eentje in het bijzonder is ook goed.

Schorpioen

Ik vind schorpioenen eng. Liever zie ik die het nieuwe jaar helemaal niet meer... Maar vooruit, als het alleen maar over het sterrenbeeld gaat... eh zet hem op in het nieuwe jaar. En blijf maar veel thuis,  schorpioen.

Boogschutter

Jij richt je pijlen dit jaar op je muziekcarriere. Trek het je niet aan als niemand jpuw prachtige klarinetspel kan waarderen. Want je doet harstike je best. En jullie  

Boogshutter
snappen niet dat ik al lang op het conservatorium had moeten zitten! Sterker nog, ga het HELE JAAR klarinetspelen! Eh. Jij dus boogschutter. 

Around Wikia's network

Random Wiki