Wikia

Octo's vrije dag
Octo's vrije dag
Algemene Informatie
Seizoen: 2
Nummer: 21b
Releasedatum: 2 november 2000
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Je veter zit los
Volgende: Daar zit een luchtje aan
Lijst van afleveringen

Octo's vrije dag (Engels: Squid's Day Off) is de tweede aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 2 november 2000 in het Engels. De aflevering code is 21b.

InhoudEdit

Octo wacht totdat De Krokante Krab sluit. Spongebob blijft op de bel drukken, wat Octo irriteert. Octo vindt dat Spongebob alleen op de bel mag drukken bij een bestelling, wat nu niet kan omdat er geen klanten zijn. Dan drukt hij op de kassalade en valt het geld er uit. Meneer Krabs hoort het geluid van geld en hij komt uit zijn kantoor. Octo probeert de munten op te pakken, maar meneer Krabs loopt hem in de weg. Daarop pakt meneer Krabs alle munten op. Spongebob verrast hem, waardoor hij tien cent laat vallen in een pijp. Hij steekt zijn hand erin en heeft de tien cent te pakken, maar hij moet naar het ziekenhuis. Octo blijft achter met Spongebob, waardoor hij De Krokante Krab verlaat. Spongebob blijft achter met de kassa én de grill. Als Octo naar huis loopt, is hij vergeten te zeggen hoe de kassa werkt. Hij doet een test met een euro en Spongebob slaagt. Octo gaat terug naar huis en hij probeert te relaxen. Dan ziet hij voor zich dat De Krokante Krab in brand staat en rent hij er snel heen. Maar alles gaat goed in De Krokante Krab en hij stelt voor thuis te blijven. Hij rent steeds heen en weer tussen zijn moai en De Krokante Krab, omdat hij denkt dat er iets mis is. Uiteindelijk komen ze er achter waarom er geen klanten kwamen, Spongebob heeft het bord niet naar open omgedraaid.

Around Wikia's network

Random Wiki