Wikia

Octo het onvriendelijke spook
Octo het onvriendelijke spook.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 11b
Releasedatum: 25 september 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: SpongeBob Spierbundel
Volgende: De Chaperonne
Lijst van afleveringen

Octo het onvriendelijke spook (Engels: Squidward the Unfriendly Ghost) is de drieëntwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 25 september 1999 in het Engels. De aflevering code is 11b.

InhoudEdit

Octo is trots dat hij klaar is met het maken van een wassen beeld van zichzelf. Octo ergert zich aan SpongeBob en Patrick en hij zegt ze dat ze maar beter met een frisbee kunnen gaan gooien. Terwijl Octo een bad neemt, spelen SpongeBob en Patrick met een schelp frisbee en raken ze het beeld. SpongeBob en Patrick denken dat Octo zich heeft verwond en na enkele keren reanimeren denken ze dat hij overleden is. Octo komt fris uit zijn bad en SpongeBob en Patrick denken dat dat Octo's geest is, omdat hij een witte kleur van badpoeder op zich heeft en een witte badjas aan heeft. Een tijdje later gaan SpongeBob en Patrick naar een stripboekenwinkel, waar ze een strip over De Vliegende Hollander zien liggen, het spook van Bikinibroek. Ze denken aan Octo, ze vinden dat zijn geest moet rusten, dus zijn ze van plan hem te begraven. Uinteindelijk beslissen ze om een bel te blazen, Octo er in te stoppen en de bel te laten vliegen naar ver hierboven.

Around Wikia's network

Random Wiki