Wikia

Patrick's zoektocht naar eten.
Patrick eten.jpg
Algemene Informatie
Nummer: 40
Releasedatum: 20 april 2012
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Patrick's zoektocht naar eten is een korte aflevering die gaat over Patrick die de hele Wereld en het zonnestelsel afgaat om voedsel te zoeken. de aflevring is gelansceerd op 20 april 2012.

InhoudEdit

Ten eerstea gaat Patrick naar Sanjay en Craig en kijkt daar door het raam. De moeder van Sanjay merkt op dat Patrick naar haar huis kamer staat te gluren en op dat moment stikt Craig in zijn soep. Dan reist Patrick naar Hollywood naar het appartement van Sam & Cat. Cat is bezorgt om dat ze de baby kwijt is dan pakt Cat Patrick op die heel blij kijkt met een ijsje in zijn hand. Dan reist hij met de trein naar Mexico. Patrick kijkt uit het raam en denkt: Waarom bewegen al die bomen? Hij gaat vervolgens op een berg staan en roept: Waar is het eten?. Parick stapt in de skilift om de zwarte piste berijden. In het dal ziet hij de Power Raiders die hij gaat helpen de draak te verslaan. Patrick besluit even een vette hap te halen bij de snackbar, hij komt tijdens het eten van een gore Frikandel de Rabbids tegen. Patrick pakt zijn vork en eet er op los. Met een volle maag verlaat hij de snackbar om de Ninja Turtles te onmoeten. Patrick drukt op een verkeert knopje en schiet met een blikemvaart de ruimte in. Patrick komt er achter dat de raket explodeerd binnen tien seconde na opstijgen. Patrick roept nog: Is hier soms Vast Food?

Around Wikia's network

Random Wiki