Wikia

Patrick Wereld
Patrick wereld
Algemene Informatie
Nummer: 47
Releasedatum: 5 januari 2011
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Patrick wereld is een korte aflevering die gaat over Spongebob's nachtmerrie over Patrickwereld. De aflevering is gelansceerd op 5 januari 2011 

InhoudEdit

Spongebob zit een tijdschrift te lezen en Gerrit ligt op de bank te slapen. dan wordt er op de duer geklopt door Patrick. Spongebob vraagt aan Patrick of hij mee wil naar het pretpark? Patrick:'Ehhhuuuuuu......... oeuh, ja graag Spongebob! Spongebob gaat naar bed toe. Spongebob droomt: Spongebob is aan het slaapwandelen en komt Patrick te gemoet en nog een keer en nog een keer en nog een keer, spongebob doet zijn ogen open kijkt achter zich dan ziet hij aalemaal patrick's die hallo spongebob zeggen. Spongebob schreeuwt en rent als de bliksem naar de krokante krab, daar hij meneer krabs om hulp vraagt. en dan kijkt hij even goed en ziet dat Meneer krabs en octo in de vorm van patrick zijn. hij rent heel hard door naar het huis van micki mose en ook hij is in de vrom van patrick. Spongebob rent door heel bikinibroek en komt alle vissen monser's en co goofi en donalt duck tegen in Patrick form. Spongebob stopt en kijkt achter zich en daar staat patrick. dan sreeuwt hij op zijn allerhardst. Spongebob word sreeuwend wakker. dan word er op de deur geklopt Spongebob loopt blij naar de duer en dan staat patrick er om een spellintje te gaan doen.

Around Wikia's network

Random Wiki