Wikia

Plankton's dagboekfilm: Karin
Karin
Algemene Informatie
Seizoen: Plankton's dagboekfilm
Nummer: 44
Releasedatum: 12 maart 2007
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Plankton's dagboekfilm: Karin is een korte aflevering uit de Plankton's dagboekfilm serie. de aflevering is gelansceerd op 12 maart 2007.

Inhoud Edit

we zien Plankton hel wazig op het scherm hij zegt: 'welkom bij de belanrijksete aflevering van... hallo!- HALLO staat dit ding nog aan? Plankton drukt op een knop. Plankton: 'goed wat ik wouw zeggen is dat dit de blanrijste aflevring van deze serie is, laat ik beginen bij dat ze me altijd... (als Plankton dit zegt valt Karin uit). Karin is haar progama op nieuw aan het opstarten. Plankton maakt gebruik van de situatie en verteld het eeste ding. ze heeft nooit respekt voor me als ik de krab burger niet heb. Goed en nu een paar NEE puntjes. overal waar ik sta vraagt ze me wat en dan zeg ik altijd terug NEE!!!!  nu de blije momenten. ze altijd blije op vakantie, ik mag haar nooit storen bij haar soop serie. en als ik die formule dan eindelijk heb is het ook niet goed. nu wat ik voor heb gedaan. haar gekuffelt, haar in gesmeert, haar wieltjes gemaarseert, voor haar gekookt (een keer), haar haar gegeven, en de krab burger. en nu hoe ze gek word. Halloooo, sot stuk ongeluk, karin rot op, eenseligmegnisme. Dit was het voor altijd dan doei.     

Around Wikia's network

Random Wiki