Wikia

Pleinvrees
Pleinvrees.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 3
Nummer: 56b
Releasedatum: 4 oktober 2003
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: De wedergeboorte van meneer Krabs
Volgende: Krabby Land
Lijst van afleveringen

Pleinvrees (Engels: I Had an Accident) is de dertigste aflevering van seizoen 3. De aflevering is in het Engels gelanceerd op 4 oktober 2003. De aflevering code is 56b.

InhoudEdit

Tijdens het zandboarden schuurt Spongebob met zijn kont over de grond en hij wordt naar het ziekenhuis gebracht. De dokter zegt dat het 20 uur duurt voordat het terug is gelijmd en dat als hij nog zo'n verwonding oploopt, de rest van zijn leven te leven met een ijzeren anus, een grote machine met wielen waar de patiënt op de plaats waar de kont zou moeten zitten aan vastzit. Spongebob kijkt rond of er veel gevaar is voor zijn kont en nadat hij veel gevaren heeft gezien, besluit hij binnen te blijven met drie vrienden: Chip, Euro en de gebruikte zakdoek. Sandy en Patrick proberen hem over te halen naar buiten te komen, wat geen succes heeft totdat ze een gorilla-aanval naspelen. Spongebob doet niks, totdat er een echte gorilla verschijnt en hen aanvalt. Spongebob verlaat de veiligheid van zijn huis om zijn vrienden te redden, maar wordt makkelijk verslagen door de gorilla. Spongebob vraagt hoe een gorilla het onder water uit kan houden en ze de gorilla gaat er vandoor op de zebra omdat ze ontdekt zijn. Na het einde van de aflevering is een gezin te zien die de aflevering verward heeft gekeken en de tv uit zet.

Around Wikia's network

Random Wiki