Wikia

Plezier
Plezier.jpg
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 10b
Releasedatum: 18 september 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Cultuurschok
Volgende: SpongeBob Spierbundel
Lijst van afleveringen

Plezier (Engels: F.U.N.) is de eenentwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 18 september 1999 in het Engels. De aflevering code is 10b.

InhoudEdit

Het gaat goed in De Krokante Krab, totdat het alarm afgaat omdat Plankton het geheime recept van Krabburger weer probeert te stelen. Plankton neemt een Krabburger mee en brandt een gat in de muur met een laser. Spongebob verdedigt de Krabburger en onderschept hem uiteindelijk, waardoor Plankton teleurgesteld weg loopt. Spongebob vraagt aan Plankton om te gaan Kwallenvissen. Plankton gaat akkoord, om misschien het geheime recept te horen te krijgen. Plankton weet niet wat plezier betekent en Spongebob legt dat uit door het F.U.N.-lied te zingen. Plankton zingt mee en hij begint te begrijpen wat plezier inhoudt. Het lijkt alsof Plankton hij het geheime recept is vergeten, wat meneer Krabs verwarrend vindt. Nadat Spongebob en Patrick in de bioscoop zijn geweest, gelooft meneer Krabs dat Plankton echt op het rechte pad is gekomen. Plankton stal in de bioscoop de portemonnee van Spongebob en een Krabburger. Spongebob beseft dat Plankton alleen maar vrienden met hem werd voor het recept en hij pakt snel de Krabburger, die Plankton heeft gestolen. Plankton liep weer weg uit de bioscoop na klappen.

Around Wikia's network

Random Wiki