Wikia

SB-129
SB-129
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 14a
Releasedatum: 31 december 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Slakkenleed
Volgende: Broodje Karate
Lijst van afleveringen

SB-129 is de achtentwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is gelanceerd op 31 december 1999 in het Engels. De aflevering code is 14a.

InhoudEdit

De dag begint goed voor Octo, want hij oefent op zijn klarinet. SpongeBob's wekker duwt zijn klarinet uit zijn mond en SpongeBob vraagt of Octo mee gaat om te Kwallenvissen. Octo probeert opnieuw te gaan oefenen op zijn klarinet, waardoor alles wat hij zegt onbegrijpelijk is en SpongeBob denkt dat hij ja zegt. Nadat Octo zijn klarinet uit zijn mond heeft gehaald, vragen SpongeBob en Patrick of hij nog mee gaat om te gaan kwallenvissen. Als SpongeBob en Patrick door blijven rent Octo snel weg richting De Krokante Krab. Hij verstopt zich in de vriezer en hij komt vast te zitten. 2000 jaar later komt hij weer vrij en hij ziet SpongeTron, de SpongeBob van de 41ste eeuw. Nadat hij ontdooit is, hoort hij dat het niet SpongeBob is, maar SpongeTron, een 41ste eeuwse robot gebaseerd op Spongebob die hij ziet. Alles in De Krokante Krab is chroom. Alle schelpen en planten zijn van chroom. Eigenlijk is alles behalve de bevolking van dit Bikinibroek van chroom. Er zijn 486 SpongeTrons, waaronder SpongeTron X, Y en Z, omdat er 486 letters in het alfabet zitten. In de loop der tijd is het alfabet dus van 26 naar 486 letters geëvolueerd. Omdat de toekomst zo ingwikkeld is, haat Octo het. Hij wil terug naar de tijd van nu en SpongeTron wijst hem de weg naar de tijdmachine. Eerst ontmoet hij Patron, de 41ste eeuwse Patrick maar SpongeTron wees de verkeerde kant namelijk de blikopener Patron heeft twee  hoofden ze kwam pas toe SpongeTron zeg kwallenvissen  en daarna stapt hij in de tijdmachine. Hij komt terecht in de oertijd, met de pimitieve SpongeBob en Patrick, die spelen met een kwal. Octo leert de twee kwallenvissen en ze vinden het interessant totdat Oco speelt op zijn klarinet, dat er voor dat ze wilt worden. Hij stapt weer in de tijdmachine, waarna hij in een lege ruimte terecht komt. Na nog een keer in de tijdmachine gestapt te hebben, komt hij weer terug in de normale tijd, waar hij blij is om SpongeBob en Patrick te zien.Octo vroeg: welke doorgedraaide mosselkop heeft dit spelregement bedacht? Spongebob en Patrick zeg dat heb jij verzonnen!

Around Wikia's network

Random Wiki