Wikia

Sandy"s vakantie in ruïnes
Ruins.jpg
Algemene Informatie
Releasedatum: 12 november 2011
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Sandy's vakantie in ruïnes is een SpongeBob SquarePants SquarePants familie vakantie filmpje. In dit filmpje, neemt Sandy SpongeBob mee om te zien hoe sommige oude ruïnes er uit zien, en zij voldoen aan enkele geweldige robot toilet cleaners.

InhoudEdit

Sandy en Spongebob zitten in de bus Spongebob zegt tengen sandy dat hij dit geweldig vind. en dat hij vooor de zekerheid maar een paraplu heeft mee genomen. daarna gooit sandy de paraplu weg en verteld tegen Spongebob dat er geen raren dingen moet doen. dan komen ze aan bij een 4 verdieping hoog zandstad. dan gaan ze naar binen en komen terecht in een vieze grot met ruwienes nog een ding kom nergens aan. he kijk een ontstoper. nee domie dat is een machise hedel dan verschijnd een 5 hoekig portaal. toen liepen ze er in en het portaal word steeds kleiner. en dan loopt het tunnel portaal op de kop en weer recht op. sandy vraagt aan spongebob welkekant ze opmoeten? spongebob denkt volgens mij in stikt moeten we die tunnel nemen. sandy zegt die tunnel is handiger dan valen ze naar beneden en komen net boven de grond te zweven spongebob gild nog steeds maar sandy allang niet meer. dan komen ze na nog 1halfe metervalen op de grond gild spongebob nog steeds. dan lopen ze door een duer en komen in een rare kamer terecht met een robot kast. sandy legt haar handen erop en het apraat gaat trillen en hij gaat open en er komt een waterkristal uit. sandy heringert spongebob aan haar regel nergens  aan komen. dan komt er een blauwe lezer straal uit. dan schijndt de straal op een lamp op de muur. en gaat door naar het rueze groene kristal op het plafon dan schijndt het door naar de andere kant en die lamp gaat ook branden en dan gaan alle lampen bij elkaar in een buis en er komen drie gaten in die drie blauwe kogels worden en net boven de hoofden van spongebob en sandy . dan verschijndt er een gat waar drie blauwe puntkokers uit komen en de kogels in gaan en de kokers vliegen weg en worden wezens uit ruines. hallo wezens zegt spongebob maar dan sturen ze een straal op spongebob en sandy dan worden spongebob en sandy een bol die door het gat in het plafon gaan. dan gaat het gat dicht en valen ze op de grond. dan zien ze een portaal met acht gele bollen en een rode krin er om heen. dewezens zeggen welkomin de midden kern van ruines. dan ziet spongebob hetbollenportaal en dan wil hij er aan zitten maar een van de wezens houd hem tegen. dan verteld hij over dat het generaatsies lang bestaad en dat de wensen van ruines al robot toilet cleaners haden. maar op een dag dat een schoon maker de wc aan het plopen was gebuurden er iets raars ze moesten meer klusjes doen anders werden ze vermoord. dus gingen ze ramen lapen en vegen. zelf werden de muren met een tuin slangschoon gemaakt. de wezens van ruines hebben heel wat megemaakt. dan ziet spongebob weer het portaal met de bollen raakt het aan dan stord het gebouw in. een van de wezens zegt wat heb je gedaan? sorry ik wist niet dat het gebouw in zou storten. het hele ruines sord in de toeristen buiten zien het ook heel goed. TWEE DAGEN LATER... sandy en spongebob komen onder het puin vandaan. spongebob vraagt zich af wat er met de wezens van ruines is gebeurt? maar die ziten onder tussen koraalmeloos te eten boven een kamp vuurtje. spongebob zegt: O, plies wezens ik wil alles voor je doen vergeef je me? oke ruines is toch al kapot wat heb ik te verliesen. dan vliegen de wezens weer weg en worden het weer kogels. spongebob verteld over ruines tegen meneer krabs. en nu maken ze de wc schoon . bedankt dat we hier mogen schoon maken meneer krabs. ehmm... oke, spongebob hoe kom je eigenljik aan ze? de ruines. meneer krabs moet lachen om ruines en zegt dat dat helemaal niet bestaad.

Around Wikia's network

Random Wiki