Wikia

SpongeBob Bangbroek
SpongeBob Bangbroek
Algemene Informatie
Seizoen: 1
Nummer: 13a
Releasedatum: 28 oktober 1999
Kijken
Credits
Chronologie
Vorige: Werknemer van de maand
Volgende: Slakkenleed
Lijst van afleveringen

SpongeBob Bangbroek (Engels: Scaredy Pants) is de zesentwintigste aflevering van seizoen 1. De aflevering is op 28 oktober 1999 gelanceerd in het Engels. De aflevering code is 13a.

InhoudEdit

Het is een vrolijke dag in Bikinibroek, Spongebob wast borden in De Krokante Krab af en het is het einde van de werkdag. Er verschijnt een duister en Spongebob rent weg uit De Krokante Krab. Meneer Krabs houdt hem tegen en Spongebob vraagt of hij een waargebeur griezelverhaal wilt horen. Hij vertelt over De Vliegende Hollander, die zielen steelt tijdens Halloween. Octo is verkleed als De Vliegende Hollander en Spongebob is bang, waardoor hij SpongeBob Bangbroek word genoemd. Nadat Patrick bang is geweest voor Spongebob, probeert Spongebob zich te verkleden als spook, maar niemand schrikt. Ze beseffen dat een spook rond is en niet vierkant, dus schaaft Patrick hem bij. Maar als hij rond is schrikt als nog niemand en ze krijgen ook geen snoep van de bewoners van de huizen. Dan gaan ze naar De Krokante Krab, om mee te doen aan het Halloween-feest. De echte Vliegende Hollander verschijnt dan en iedereen schrikt.

Around Wikia's network

Random Wiki