Wikia

Spongebob's foto shoot
Spongebob- foto.jpg
Algemene Informatie
Nummer: 41
Releasedatum: 4 mei 2009
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

Spongebob's foto shoot is een korte aflevring over het dagelijkse leven van spongebob waar foto's van worden gemaakt. de aflevring is gelanceerd op 4 mei 2009.

InhoudEdit

Spongebob loopt naar een motor met een stelpan op zijn hoofd. hij gaat aan de hand beturing zitten. dan word er een foto gemaakt dat de motor weg rijd. spongebob rent weg en de motor komt hem achterna. dan valt hij avhter over op de motor. en dan komt er een foto waaaar hij gilend op de motor staat. dan rijdt hij door drie bergen heen waar een foto van word gemaakt. dan zien we spongebob ijsjes maken, waar ook een foto van word gemaakt. dan maakt hij een foto van spongebob en geriit, van hem vaarbewijs, van zijn oogleden, als ijsvekoper, als kaper bij octo,met patrick bellenblaasen. dan gaat hij boksen in de ring tegen een kusen. waar wat foto's van worden gemaakt waaronder dat hij verliest van het kusen en dat hij wordt gelanceerd in de touwen van de ring. dan valt hij op de grond en speelt muziek. hij gaat naar de krokante krab en daar maken ze een foto van hem waar opword in gezoemt. 

Around Wikia's network

Random Wiki