Wikia

Spongebob & jij maken de grote blauw
Spongebob natuur.jpg
Algemene Informatie
Releasedatum: 22 april 2009
Kijken
Credits
Chronologie
Lijst van afleveringen

SpongeBob & jij maken de grote blauw is een SpongeBob SquarePants The Big Green Help filmpje. In dit fimpje, is Patrick verspilling van water.

InhoudEdit

we zien een tv met  het Bikinibroek nieuws erop. we zien de news vis vertelen over iets speciaals. Spongebob is creaties geweest met de natuur. spongebob geeft de bloementjes water met zijn tuinhoed en zijn tuinbroek aan. dan srikt hij als hij kijkt naar Patrick's tuin hij heeft een tuin slang met een stok er onder boven een bloem gehangen, en geeft hij de bloemen water. spongebob zegt: Patrick waar ben je mee bezich. spongebob zet de kraan van de tuinslang uit en klopt op de duer bij patrick. Patrick wenst Spongebob een hallo. Patrick: wat is er? Spongebob zegt dat zijn tuin onder water staad en dat hij slecht bezich is voor de natuur. Patrick maakt dat niets uit. maar Spongebob spongebob verteld dat hij natuurman is en goed voor de bloemen moet zorgen. dan stroomt er allemaal water uit zijn steen. Spongebob springt in zijn huis en apzobeerd het. dan pakt Patrick de apzobereden Spongebob op en geeft bij Mevrouw puff de bloementjes water in de tuin. dan zegt spongebob tegen patrick dat goed voor de natuuur zijn niet alleen leuk is maar ook goed voor je ongeving. 

Around Wikia's network

Random Wiki